Ver la versión completa : Lectura
Francisco Aviles
08/11/2020, 19:26
Una imagen,diferente
Sé que a muchos no gustará, solo es una busqueda de algo diferente13175
Em sembla molt bé la recerca de quelcom nou i diferent. Una foto molt diferent al que ens tens acostumats, però no per això menys interessant. Potser l'efecte és una mica massa pronunciat per veure-la tan a prop com és una pantalla. L'he mirada des de més lluny i m'agrada més. Bona iniciativa, Xiscu!. Més, més... :very_drunk:
Narcis Arpi
09/11/2020, 14:54
La recerca de coses diferents cal aplaudir-la. Aquesta imatge no m'acaba d'agradar.
Raul Sintes
09/11/2020, 18:16
Semble una fotografía estenopeica, però supòs que no ho és. Però m'agrada sa idea que has tingut i segur que seguirán nous assajos!!
Pepe Peñafiel
09/11/2020, 18:27
Pues puede ser algo realmente atractivo de trabajar y evolucionar. En cuanto a la sensación me gustan esos tonos pastel de la imagen
Jaume Franch
09/11/2020, 18:57
M'encanta, Xiscu.
M'agrada aquesta foto "impressionista", la seva llum i colors difuminats i, sobretot, la intencionalitat.
(Veig que discrepo una mica dels altres companys)
EscarapelaFF 40x
A mi también me gustan esos tonos aunque hubiese preferido una mayor definición de la figura.
De todos modos aplaudo tu iniciativa a la hora de experimentar.
Carlos Silvestre
10/11/2020, 16:54
Abstracción total y por lo tanto de difícil valoración objetiva. Bien por probar cosas diferentes (parece que últimamente estás saliendo de tu zona de conforto bodegonera).
Francisco Aviles
10/11/2020, 17:48
Abstracción total y por lo tanto de difícil valoración objetiva. Bien por probar cosas diferentes (parece que últimamente estás saliendo de tu zona de conforto bodegonera).
Pues , si todo cansa,satura etc..
Gracias por vuestra opinión
Joan A. Gomila
13/11/2020, 20:18
M'agrada que cerquis coses noves i experimentis.
Potser si que amb sa figura un poc més definida m'agradaria més però només és sa meua opinió.
Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
Antonia Sanchez
26/11/2020, 20:01
A mi me gusta Xiscu (yo también hago fotos algo extrañas); las considero fotos-cuadro. A mí también me gustaría más si se "viera" un poco más la figura retratada.