Ver la versión completa : Platja del Pilar
Raul Sintes
08/10/2020, 17:48
Dissabte passat vaig anar fins a la platja del Pilar per provar el meu nou objectiu Tokina SD11/20 2.8. Tenia moltes dubtes referent a la deformació de lent i el vinetejat que podia produir aquest objectiu i em vaig quedar gratament sorprès perquè no fa pràcticament deformació alguna ni tampoc vinetetja, al manco amb fotografia diurna.
Aquesta foto està disparada a iso 200; f/9; 1/640 i 11 mm de focal.
13091
Carlos Silvestre
09/10/2020, 15:34
Una magnífica adquisición por lo que aquí se ve. Es realmente sorprendente que no haya algo deformación con esa focal.
Joan A. Gomila
09/10/2020, 17:53
Fa temps quan encara no m'havia passat a full frame, vaig tenir un Tokina 11-16 i ja n'estava molt content d'aquesta òptica i veig que sa teva no desmereix en res a la que jo tenia. Bona adquisició, segur que el disfrutaràs molt i també ens faràs disfrutar a noltros.
Tito Felix
09/10/2020, 20:34
Bona foto Raul d'una de ses platges mes guapes de s'illa.
Manel Almar
10/10/2020, 13:45
M´agrada com t´ha quedat Raül.
Una vista preciosa, Raül. Sembla que has fet una bona adquisició. A banda de la qualitat de l'objectiu, que sembla molt bona, no trobes que la foto té un cert excés de vermell?.
Raul Sintes
11/10/2020, 17:18
Una vista preciosa, Raül. Sembla que has fet una bona adquisició. A banda de la qualitat de l'objectiu, que sembla molt bona, no trobes que la foto té un cert excés de vermell?.
Pot ser si que en té tot i que en aquesta hora del matí amb la llum del sol, els vermells ressaltaven molt. Ho vaig notar quant la processava però tot i així, la vaig deixar per conèixer els vostres comentaris.
Joan Morro
11/10/2020, 22:34
Estic d'acord amb en Vicent. O té excés de vermell o excés de saturació als colors, me sembla....
Jaume Franch
11/10/2020, 22:56
1. Bona foto
2. Excel·lent resultat d'aquest nou objectiu. Estic molt content de que t'el hagis comprat. Ara no tindràs excusa per fer les fotos en les que fins ara et quedaves curt de recursos.
3. Potser sí que els colors estàn un pel pujats, però tenint en compte que a aquests indrets de l'illa predominen les terres vermelles, per qui no ho coneixi, pugui semblar un excés de vermells.
A l'exposar lo de "l'excés de vermells" no em referia en cap cas només al color de les terres. Potser estic mal fixat o tinc un defecte de visió, però jo trobo vermells en els verds dels matolls, a l'escuma de l'aigua, al mar del fons i al núvols. Esclar, els vermells de les terres també pugen. Comparteixo el criteri d'en Joan que, a més, si un cop corregida de vermells es baixa una mica la saturació, el resultat encara és millor i no es perden els colors característics d'aquestes terres. El meu comentari no està fet (com no el faig mai) mirant la foto des d'una pantalla de mòbil o d'una tableta. Això sí, l'edat ja no perdona segons què i potser només siguin manies meves.
Jaume Franch
13/10/2020, 13:13
A l'exposar lo de "l'excés de vermells" no em referia en cap cas només al color de les terres. Potser estic mal fixat o tinc un defecte de visió, però jo trobo vermells en els verds dels matolls, a l'escuma de l'aigua, al mar del fons i al núvols. Esclar, els vermells de les terres també pugen. Comparteixo el criteri d'en Joan que, a més, si un cop corregida de vermells es baixa una mica la saturació, el resultat encara és millor i no es perden els colors característics d'aquestes terres. El meu comentari no està fet (com no el faig mai) mirant la foto des d'una pantalla de mòbil o d'una tableta. Això sí, l'edat ja no perdona segons què i potser només siguin manies meves.
Bé, descartat el dubte que tenía, referent a una hipotètica confusió per part teva sobre el color general de la terra vermella, segur que tens raó, Vicenç.
Raul Sintes
15/10/2020, 17:59
Moltes gràcies Vicenç per les teves opinions. No em saben greu els vostres comentaris, tot al contrari, d'ells en he aprés molt i espero continuar aprenent molt de temps. Estic d'acord que estan saturats i com ja he comentat abans, ho vaig notar però ho vaig voler deixar així per precisament aixecar aquest diàleg. Si mires sa segona fotografía que he pujat al foro del mateix indret que la vaig fer 10 minuts més tard, veuràs que ja no està saturada, penso.
Moltes gràcies Vicenç per les teves opinions. No em saben greu els vostres comentaris, tot al contrari, d'ells en he aprés molt i espero continuar aprenent molt de temps. Estic d'acord que estan saturats i com ja he comentat abans, ho vaig notar però ho vaig voler deixar així per precisament aixecar aquest diàleg. Si mires sa segona fotografía que he pujat al foro del mateix indret que la vaig fer 10 minuts més tard, veuràs que ja no està saturada, penso.
Gràcies, Raül. Sí, ja vaig veure la segona foto i la vaig trobar bé (al meu criteri), i així ho vaig exposar en el meu comentari a pregunta expressa d'en Jaume. Vinga, a fer més fotos amb aquesta nova joguina! :)