PDA

Ver la versión completa : Posta de Sol on the rocks

Jaume Franch
31/08/2020, 22:32
Ahir, en Joan Carrés ens va proposar aquesta planificació.
Avui ell, en Carlos, en Raül i jo ho hem intentat.
Però el sol s'ha amajat abans d'hora. Una llàtima.
Personalment, aquestes sortides, encara que algunes surtin fallides, em van molt be per aprendre.

Aquesta foto que presento té el clàssic rang dinàmic accentuat.
He fet un enforquillat de tres fotografíes i només n'he mesclat dugues.
No sé els altres companys, però això és el millor que he aconseguit.

13022
Nikon D750 - DF: 95mm - 1/20 s. - ISO 100 - Fusió de dues fotos amb diherencia de +2 EV amb enforquillat de 3.

Lafebre
01/09/2020, 16:07
Val, d'acord, el sol s'ha amagat abans d'hora i us ha fet la guitza, però heu pogut gaudir de la sortida. És cert, però, que la foto en sí mateixa no em diu gran cosa.

Joan Carres
02/09/2020, 08:15
El millor va ser trobar-nos, petar la xerradeta, cerveseta inclosa, i intentar fer la foto. Els núvols del darrer moment no ens van ajudar. A la teva foto veig una component blava i una manca de detall en els núvols. La composició, ni centrada ni lateral, tampoc em fa el pes.

Raul Sintes
02/09/2020, 17:54
Els colors els veig una mica saturats i uns petits halos a les roques de dins la mar. La qüestió era caçar al sol entre aquest illot i l'illa i així ho has fet.

Joan Morro
02/09/2020, 19:26
La idea és bona, però l'execució tampoc m'acaba de convencer. No sé si és el processat (tenc la sensació d'halos al voltant de casi totes les roques), sobretot sembla com si hagis intentat recuperar molt les sombres i hagi quedat una mica forçat... No sé el que és exactament, però hi veig algo raro....

Jaume Franch
08/09/2020, 22:56
Gràcies, companys, per opinar.