Ver la versión completa : Pallasso
Joan Carres
31/08/2020, 17:31
Per pura nostàlgia vaig anar al circ, sense petits. Vaig portar la càmera per si podia caçar qualque imatge de l'espectacle. En entrar vaig demanar permís per fer fotos i em van dir que si, però sense flaix. M'ho vaig passar tan bé fent fotos, que en sortir vaig demanar al director si podia tornar per fer fotos abans de la funció. Com a agraïment vaig oferir el reportatge. Buscava la preparació dels artistes a l'espectacle: el maquillatge, els escalfaments, l'ambient en general... Va ser la millor experiència darrere una càmera que mai he tingut. Els artistes posaven davant meu, ajudaven a fer les fotos, un plaer. Aquesta experiència em va fer respecte i vaig invitar a dos grans fotògrafs en "Street Photography" a què m'acompanyessin, així podia aprendre també de la seva forma de treballar. Potser heu vist els seus reportatges.
13017
Nikon D750, Nikon 24-70 f/2.8 a 52 mm, f/6.3, 1/250, ISO 800.
Roberto Mauro
31/08/2020, 18:05
Estupenda Joan, me alegro por estupenda experiencia
Jaume Franch
01/09/2020, 00:01
Ben d'acord amb el company.
Celebro que hagis viscut aquesta vivència.
Francisco Aviles
01/09/2020, 16:02
Molt bona, Joan
Me n'alegro que hagis gaudit tant d'aquesta experiència. Sempre he pensat que el millor d'una bona foto és haver viscut el moment i la vivència de fer-la. Felicitats, Joan,
Felix Bagur
02/09/2020, 17:27
Entranyable foto, penso com en Vicens, recordo algun moment viscut, en alguna sortida com si fos ahir, tot i que el resultat de la foto no va ser gens bona, la experciència ben va la pena.
I si com es aquest cas juntes una bona experiencia i una bona foto: Chapeau!
Raul Sintes
02/09/2020, 17:49
És molt bona Joan !!
Carlos Silvestre
03/09/2020, 18:01
Experiencia interesantísima.
Como la has colgado en este apartado de opiniones, crítica...Pues la veo pelín trepidada, especialmente la zona de los ojos. Pero bueno, transmite algo el personaje y lo has captado bien.
A veces vale más la experiencia en busca de la foto que la foto misma.
En este caso has conseguido buenos resultados en ambos aspectos.