PDA

Ver la versión completa : Rastre d'estels a la torre d'Alcalfar

Raul Sintes
30/08/2020, 11:03
Darrerament no més m'atreu fer fotografia a la nit. Serà per la calor?

Iso 1600; diaf. 3,5; exp 30'; focal 18 mm. il·luminació amb llanterna a les plantes. apilament de 96 fotos.

13010

Lafebre
30/08/2020, 11:08
Quina composició més bona, Raül. Veig la torre amb poca definició, no trobes?. M'agrada molt l'edició que li has fet.

Roberto Mauro
30/08/2020, 11:19
Buena Raul, comparto el comentario de Vicenç

Joan Morro
30/08/2020, 11:20
M'agrada molt més el resultat d'aquesta que l'altra que vas posar. Bona foto!

Carlos Silvestre
30/08/2020, 15:51
Salvo la torre que está alterada por algún filtro para eliminar ruido, el conjunto es bueno. ¿Podrías aplicar el filtro selectivamente dejando la torre con más detalle?

Raul Sintes
31/08/2020, 16:29
He revisat el RAW i és la fotografía que no està be, no vaig aconseguir la hiperfocal. Hi hauré de tornar.
Gràcies per comentar companys.

Bep Taltavull
31/08/2020, 17:44
M'agrada molt aquesta composició Raül, potser hi falta equilibrar les diferents temperatures de color que hi ha.

Si l'has d'anar a repetir, crec que estaria be valorar la possibilitat de treballar amb una ISO el màxim de baixa possible, o si més no, entre 100 i 400 iso, ja que genera menos renou i pots pujar exposició a 3 o 4 minuts cada foto.

Per tenir el mateix efecte et farien falta unes 25 fotografies i segurament et quedaria més neta.

En quant a la hiperfocal que comentes, les estrelles semblen enfocades...

Raul Sintes
02/09/2020, 17:48
Gràcies per comentar Bep.
Efectivament la torra està il·luminada per les llums d'Alcalfar i la part baixa de la foto està il·luminada amb una llanterna de color càlid. Pot ser si que hauria d'haver nivellat les diferents temperatures.
En quant al què apuntes de baixar l'ISO i fer més llargues exposicions ho faré el proper dia que hi vagi, me semble una molt bona idea.

M'agrada molt aquesta composició Raül, potser hi falta equilibrar les diferents temperatures de color que hi ha.

Si l'has d'anar a repetir, crec que estaria be valorar la possibilitat de treballar amb una ISO el màxim de baixa possible, o si més no, entre 100 i 400 iso, ja que genera menos renou i pots pujar exposició a 3 o 4 minuts cada foto.

Per tenir el mateix efecte et farien falta unes 25 fotografies i segurament et quedaria més neta.

En quant a la hiperfocal que comentes, les estrelles semblen enfocades...

Jaume Franch
06/09/2020, 20:47
M'agrada molt.
Cal tornar-hi.