PDA

Ver la versión completa : Es Grau a s'hora baixa

Elisabet Marti
19/08/2020, 00:32
Després de molt, massa temps sense acostar-me a la fotografia en cap sentit, aquí estic de nou. El confinament i el covid no m'han afectat la salut peròcertament les ganes de relacionar-me amb la fotografia. M'he dedicat a molts d'altres hobbies que per sort tinc.
Però ahir em vaig casi obligar a sortir amb la càmara i esforçar-me una mica. La feina ha esta després intentar recordar com usar el PS...

Es Grau va ser el lloc i mentres els meus fills disfrutaven de l'aigua jo vaig anar a voltar.
Aquí us en deixo una mostra.

12961
FUJI XT2 | 55 EQ 83mm | 1/1000s | F5,0 | ISO200

Raul Sintes
19/08/2020, 10:20
Interessant imatge amb aquest personatge que és gairebé el 90 % de la foto. Jo la retallaria per trauera la ombra i el tros de finestra que es veu a la esquerra de la imatge.

Lafebre
19/08/2020, 11:06
Per sort, tot aquest temps de no acostar-te a la fotografia no t'ha fet perdre el teu habitual "ull fotogràfic". M'agrada molt la visió de la imatge. Coincideixo amb en Raül, si retalles lleugerament la foto tam com ell diu, et quedarà molt més polida. I, de pas, afegeixo, mira a veure si no t'agradaria més retallant-la una mica per sota, per treure-li un tros d'aquest terra (fins quasi arribar a la primera porta) que no aporta gens a la foto. Bona imatge, Bet! :)

Narcis Arpi
19/08/2020, 12:55
Ben tornada Bet. M'agrada la imatge que has pujat. Jo també penso en un retall per sota com ja t'han apuntat anteriorment.

Joan Carres
19/08/2020, 20:59
Bet! Estic content de tornar a veure fotos teves per aquí. Aquesta està molt ben vista. Hi ha una expressió anglesa, que m'agrada molt, i que la teva foto m'ha recordat: "Eye for the ball" (saber a on va la pilota, que vol dir que saps veure l'important d'una situació). No tothom té aquesta qualitat, però tu sí. Almenys les fotos teves que he vist.
De la teva foto m'agrada el missatge, la profunditat, el color... Però no tant la composició, com ja han comentat els companys.

Elisabet Marti
19/08/2020, 23:36
No havia sentit mai aquesta expressió, però m’agrada.
La composició millorarà amb els suggeriments anteriors. Ja he tret terra del primer pla però em feia por retallar massa per perdre prespectiva. Però ho provaré.
Les ombres finals no les havia vist però si, ara trobo que fan nosa.

M’agrada fer fotos que mostren menys i suggereixen més. Que deixen imaginar la resta.. aquesta n’és un clar exemple.

Gracies pels comentaris.

Felix Bagur
22/08/2020, 17:17
M'encanta aquest mostrar i no mostrar d'aquesta foto. Bon ull!

Alfredo
22/08/2020, 20:09
Me gusta mucho (la foto y "verte" de nuevo por aquí)
La intención genial, seguro que con los consejos que te han dado la mejoras.

Carlos Silvestre
24/08/2020, 11:37
Muy buena idea. Una foto diferente y muy interesante.
También recortaría un poco por abajo y veo a la mujer con falta de nitidez.
Me gusta tu atrevimiento fotográfico.

Bep Taltavull
24/08/2020, 16:26
M'alegro de veure't per aquí Bet!!!

M'afegeixo als comentaris, bona fotografia, molt ben vista i també crec que amb el retall millora

Jaume Franch
24/08/2020, 19:16
Per a mí, és una excel·lent fotografía.
Té intencionalitat. Bon ull, ben vista.
Amb la correcció d'aquests petits detalls que molt bé et comenten els companys, et pot quedar rodona.

Ben tornada, Elisabet.
T'anyoràvem.

Joan A. Gomila
25/08/2020, 16:38
Totalment d'acord amb el que han comentat els companys.

Felicitar-te pel bon ull i també crec que amb el retall proposat sa foto pot millorar encara més.

Elisabet Marti
25/08/2020, 22:12
Gracies a tots per la benvinguda i pels comentaris.
He aplicat les vostres suggerències i si, trobo que millora tot i que inicialment al editar la foto, no ho vaig veure clar perquè vaig pensar que perderia prespectiva, però no és així. Gràcies.

Carlos,
a veces el problema de estas fotos es que , como las tomo con cierta rapidez y mucho, mucho disimulo (más que nada porque la gente si se da cuenta, cambia de posición y la foto se va al traste), no siempre estoy a la altura de controlar todos los parametros, enfoque incluido. Aunque creo que aqui lo tuve en cuenta. Por cierto, es un hombre, no una mujer.

Me alegra que os guste la originalidad de la toma.

12990