Ver la versión completa : L'esquiador
Joan Carres
17/08/2020, 20:55
Pujo aquesta foto per animar-vos: El fred tornarà.
Com ja sabeu, a primers d'any vaig anar a esquiar a Àustria i el mal temps no em va permetre fer aquest deport. Vaig fer fotos i m'ho vaig passar tan bé o millor, i, si m'ho permeteu, en pujaré unes quantes més que necessiten la vostra sabia opinió. En aquesta em va cridar l'atenció el contrast de dimensions entre els arbres i l'esquiador.
12960
Nikon D850, Nikon 24-70 f/2.8 a 70 mm, f/6.3, 1/250, ISO 800
Carlos Silvestre
17/08/2020, 21:19
Añoro el frío.
Una muy buena foto con ese esquiador que, como señalas, da idea de las dimensiones.
Bona foto, Joan. M'agrada la composició amb el detall de l'esquiador en aquest lloc de la imatge.
Elisabet Marti
18/08/2020, 23:58
Joan jo no enyoro GENS el fred però m'interessa la teva foto perquè sovint em queden ben "planes" les fotos amb tanta neu. Massa fosc i massa blanc i finalment no em surt res bé. Em pregunto si, a mode de Lafebre, vas estar esperant estona a que passés un esquiador vestit de vermell....molt encertat.
Raul Sintes
19/08/2020, 10:08
M'agrada la perspectiva de l'esquiador a la foto. Bona composició.
Joan Carres
19/08/2020, 21:36
Bet. De fotografia no en sé gaire, però d'edició encara en sé menys. Per tant, les meves fotos tenen molt poc processat. A aquesta vaig baixar les il·luminacions al mínim per obtenir una mica de textura a la neu.
Admiro moltíssim la fotografia d'en Vicenç, i no puc negar que per mi és una referència a seguir, mai a plagiar. En cap moment vaig intentar reproduir la seva magnífica foto. El teu comentari m'ha fet veure que pot haver-hi una relació. Pot ser, el meu inconscient m'ha jugat una mala passada. Aquell dia va ser un dia meravellós, no es podia esquiar per la poca visibilitat a l'alta muntanya i vaig sortir a passejar amb la càmera per la zona. Nevava molt, però portava bona roba per protegir-me. L'únic que em feia patir era que la càmera es mullés. Passejant disparava a imatges que em cridaven l'atenció, i va aparèixer l'esquiador i altres imatges que penso presentar per saber la sabia opinió dels companys (és un gran luxe poder fer això, gràcies, amics). Cap preparació.
Elisabet Marti
19/08/2020, 23:31
Bet. De fotografia no en sé gaire, però d'edició encara en sé menys. Per tant, les meves fotos tenen molt poc processat. A aquesta vaig baixar les il·luminacions al mínim per obtenir una mica de textura a la neu.
Admiro moltíssim la fotografia d'en Vicenç, i no puc negar que per mi és una referència a seguir, mai a plagiar.
Joan
Ni de bon tros em referia a això! Ho he dit amb bona intenció... ja que de tant veure les fotos Lefebrianes he après l’importància de saber triar bé no només com afegir figures ( per donar dimensió, en paraules seves), sinó el color adient.
Sé que ell és capaç d’esperar hores per una foto ( admiro la seva perseverancia i/o paciència).
Simplement volia saber si tu també tenies aquesta enorme capacitat ... de passar fred el temps que calgui per obtenir una bona foto :-)
En cap cas em volia referir a que la teva foto s’assembli a la seva. Disculpa si t’he confós.
Jaume Franch
20/08/2020, 09:24
D'acord amb els comentaris dels companys.
Efectivament, aquesta foto ens recorda la magnífica foto d'en VIcenç.
Emular als mestres acostuma a donar molt bons resultats d'aprenentatge.
No sé si superaràs al mestre, però hi vas.
Narcis Arpi
23/08/2020, 16:25
Molt bona imatge de fred. M'agrada molt el color final dels arbres de ma dreta i l'esquiador en el punt on es troba, on precisament la vegetació ja no és veu tant espectacular.
Bep Taltavull
24/08/2020, 16:27
Molt bona Joan!!! M'encanta el fred que despren la fotografia EscarapelaFF 40x
Joan A. Gomila
25/08/2020, 16:34
A jo també em sembla molt bona foto, Joan, felicitats.