Ver la versión completa : Only RAW
raulsintes
24/02/2013, 18:29
Jo no podia fer de menys que imitar els mestres.
En aquesta foto tan sols he fet els ajustos de llum i brillo i donar un petit contrast a les roques.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=13339 0&g2_serialNumber=1
Valor de Apertura f/13 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 24 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 8 sec
Filtro ND8
imported_admin
25/02/2013, 00:44
No em convenç aquesta exposició de 8 segons: Els núvols queden moguts i el mar impersonal. Si fos la vorera de la mar, ja seria un altre cosa.
És una imatge de alt contrast de llums i difícil de compensar sense filtres de degradat pel cel o interposició de una cartolina...
De totes maneres, deixa en quarantena la meva opinió, ja que no soc gens expert en aquest tipus de fotos.
Lo positiu: que t'hi has posat i que els experts ens diran més coses, i jo també n'aprendré.
CarlosSilvestre
26/02/2013, 14:17
Sí, es posible que haya quedado a medias en el tiempo de exposición. Por otra parte y tal como dice Jaume, ha empezado con un reto difícil por las luces tan contrastadas.
VLafebre
26/02/2013, 19:37
Aquí hi ha veritables experts en aquesta tècnica Raül, així que jo poc puc aportar de nou. No obstant, i tenint en compte que és el primer intent, trobo que està força bé. I, el més important de tot, és que t'hi has posat i ho has provat. És la manera d'aprendre. Molt bé.
beptaltavull
26/02/2013, 20:39
Molt bé Raúl !! per ser el primer pens que t'ha quedat força bé. [smiley=tekst-toppie.gif] [smiley=tekst-toppie.gif]
Si la hagués feta jo hauria donat més temps d'exposició per la part de baix i açò m'hauria ajudat a deixar la mar més sedosa i
hauria tapat el cel fins el darrer moment, el que hauria permés que els núvols quedàssin més estàtics.
Per curiositat... quina temperatura de color té la foto??
També vull aclarir que el que jo entenc per only raw es, la foto tal cual surt de la càmera, sense
cap ajust en ACR, es com jo he penjat les meves, sense cap ajust de cap casta, ni nivells, ni contrast, ni temperatura...
Et vull animar a seguir intentant-ho, a jo em fan falta entre 5 i 9 fotos per arribar a la que vull... mentre s'en va la llum... :D :D :D però disfrut molt* *:D :D :D
raulsintes
27/02/2013, 13:06
Bep, sa veritat sigui dita, jo no vaig fer aquesta foto per mostrar-la com dius tú en “only RAW” però, com quant la vaig obrir en PS a s'ordinador vaig veure que havia quedat força be sense haver de processar-la, que vaig prendre la determinació de penjar-la amb aquest títol. Però ha valgut la pena ja que així em dones bons consells per començar a fer-ne.
La temperatura de la foto és de 5150K.
PepePenafiel
03/03/2013, 21:31
Me parece fantástico y admirable el arrojo para hacer RAWs y publicarlas.
Adelante Raúl, seguro que con los consejos que te han dado irás puliendo la técnica.
Raul, me guata como la has compuesto y este tono apastelado.