Iniciar sesión

Ver la versión completa : Guimerà

Lluis Surralles
26/07/2020, 13:19
Aquest poble de Guimerà, a la comarca de la Segarra, està considerat un dels pobles medievals mes bonics de Catalunya.
Ha estat reproduït com a pessebre moltes vegades. Jo mateix n´he fet tres ò quatre racons. Aquest carrer, concretament, el vaig fer fa tres anys. Espero que us agradi. Si hi veieu quelcom extrany es per que vaig haver d´eliminar algún cotxe.12933

Lafebre
26/07/2020, 18:58
Molt bon racó, Lluís. M'agrada molt la composició i la manera com has treballat les altes llums. Si li poguéssis treure una mica de detall a una part del portal seria ja per acabar d'arrodonir-la. Molt bona foto, Lluís.

Alfredo
26/07/2020, 19:55
En general me gusta mucho.
Y aprecio mucho lo difícil que ha de ser procesar dicha imagen con tantos contrastes.
También opino que esas zonas oscuras parecen "demasiado" oscuras en relación con el resto de la imagen.
Como todo es cuestión de la intención y gusto del autor.

Lluis Surralles
26/07/2020, 20:38
Certament que les zones fosques ho son massa, pero no he pogut treure detall. Eren les 12 del migdia, amb un sol de justicia, plé de gent i contxes.

Raul Sintes
27/07/2020, 17:40
Bona foto Lluis. Si be hi ha zones que semblen empestades, a mi no em molesten ni desmereixen la foto.
Mira per on, prenc nota per visitar aquest poble quant tingui la ocasió.

Lluis Surralles
27/07/2020, 19:13
Gràcies companys per comentar. Raúl, dels molts pobles medievals bonics que hi ha a Catalunya, n´hi ha tres que, si t´agrada el tema, no et pots perdre, que son: Guimerà, a la Segarra, Santa Pau, a prop d´Olot i Monells a 4 Kms. de La Bisbal d´Empordà. N´hi ha d´altres també molt bonics que, si vols, et puc anar recomenant.

Raul Sintes
28/07/2020, 10:23
Gràcies companys per comentar. Raúl, dels molts pobles medievals bonics que hi ha a Catalunya, n´hi ha tres que, si t´agrada el tema, no et pots perdre, que son: Guimerà, a la Segarra, Santa Pau, a prop d´Olot i Monells a 4 Kms. de La Bisbal d´Empordà. N´hi ha d´altres també molt bonics que, si vols, et puc anar recomenant.

Dons, quant tingui la ocasió de viatjar per Catalunya ja me posaré en contacte amb tu perquè no conec cap dels tres pobles que menciones.

Lluis Surralles
28/07/2020, 12:54
Si has vist la pelicula "Ocho aspellidos catalanes" mkltes escenes estan rodades a la Plaça de Monells

Carlos Silvestre
28/07/2020, 16:07
Una foto complicada por los altos contrastes y que, a pesar de que está muy bien tal y como la presentas, creo que merecería la pena volvieras a hacer más de dos tomas para luego fusionar las mejor expuestas para luces y sombras y así corregir el empastamiento de la zona del arco. La composición perfecta.

Jaume Franch
28/07/2020, 19:47
Quan et trobes amb aquests contrastos tan marcats, no fas mai un enforquillat, com crec que suggereix en Carlos?.

Lluis Surralles
28/07/2020, 21:59
Anavam d´excursió una colla d´amics i el lloc estava plé de gent i dos cotxes que he eliminat. La fotografia té uns quants anys i va servir per fer un pessebre. El darrer que s´em podia ocòrrer era fer un ¨horquillado". Ara, a "toro passat" veig que teniu raó.

Bep Taltavull
04/08/2020, 20:53
M'agrada la composició i edició, segurament en Carlos té raó en quant a la fusió de unes quantes preses per millorar el rang din'amic

Pepe Peñafiel
05/08/2020, 15:28
Precioso rincón y extraordinaria composición. Me parece muy bien resuelta con ese rango dinamico. Por supuesto la opción de las dos tomas rescataría esta zona empastada debajo del arco.