Ver la versión completa : Cèrcol
Com que això de fer fotos als Neowises i Vies Làcties no ho tinc tan fàcil com si estigués a Menorca (sou uns privilegiats! :)) una vegada més tibo de fons d'armari.
12926
ISO 4000
Nikkor 70-200 a 200 mm, f/4
1/2000 sec.
Joan A. Gomila
23/07/2020, 13:52
M'agrada molt es moment captat i també es processat que has fet en aquesta foto que permet centrar sa vista en sa cara de sa gimnasta.
A sa part interior de sa cuixa esquerra li veig com una linea extranya d'una tonalitat un poc més clara que sa resta de sa cuixa que desconec si és degut al processat o si ja és una zona amb diferent llum en la presa original de la foto. Tot i açò EscarapelaFF 40x
Carlos Silvestre
23/07/2020, 14:44
Tu fondo de armario es un baúl de maravillas fotográficas. El procesado de esta foto es sobresaliente.EscarapelaFF 40x
Bep Taltavull
23/07/2020, 16:18
Aaaaagg! Quin mal a les lumbars i cervicals...ei-18
M'encanta el moment captat i el revelat, que el trobo delicat al màxim. Molt bona! EscarapelaFF 40x
Me parece una foto fantástica.
Tanto el momento captado, el encuadre y el tratamiento que le has dado hacen que sea una foto digna de concurso.
Francisco Aviles
25/07/2020, 16:01
Fantastica !! De Tot... en hora bona VicençEscarapelaFF 40x
Jaume Franch
25/07/2020, 22:54
Aquesta foto es mereix un premi.
EscarapelaFF 40x
Gràcies per comentar, companys! :)
Elisabet Marti
19/08/2020, 00:21
Deixant a banda comentaris de processat (que ja sabem que domines) , trobo molt encertat haver-la fet en BN (amb permís d'en Jaume) ja que les gimnastes solen dur mallots molt vistosos que distreurien l'atenció, probablement, en aquesta imnatge.
Sent tot l'entorn blanc, casi sembla que suri.
Apart, em fascina que siguis capaç de clavar aquestes fotos sense tirar en rafaga... deus tenir un sisè, setè o vuitè sentit per captar el moment.
Jaume Franch
24/08/2020, 18:26
M'imagino aquesta mateixa imatge en color i , n'estic segur que m'agradaría encara més ( potse rnomés a mí ?), i que els colors no distreuríen la bellesa i la plasticitat de la foto.
Gràcies pel teu interès, Jaume, però no és qüestió de color o blanc i negre. O no només. Per mi, si aquesta imatge té algún valor, és la plasticitat de la figura de la gimnasta i el moment captat. Per resaltar aquest fets vaig veure que era millor que la figura fos sobre un fons totalment neutre on només s'insinuessin les obligades ombres sobre el tatami. Pensa que el tatami es grogós. T'ho imagines?. Per fer aquesta còpia en blanc i negre, la major part de l'edició està feta sobre la còpia original de color, però no pensant en obtenir una "bona" imatge en color sinó tenint en compte el resultat final que buscava posteriorment en BN. És a dir, que estic segur que la còpia en color que vaig fer no t'hagués agradat. Però és que ara ni tan sols existeix.
Lluis Surralles
25/08/2020, 12:49
Sense treura mérits a aquesta preciosa fotografia EscarapelaFF 40x, estic d´acord en que, penso, la versió ideal es en B i N, peró tambe penso que les ombres haurien d´estar una mica mes pronunciades. En el meu monitor quasi que no es noten i sembla que la gimnasta estigui surant.