PDA

Ver la versión completa : Caiac

Joan Carres
01/07/2020, 17:20
He llegit per aquí que en una sortida fotogràfica els resultats solen ser similars. Poso aquesta foto per contradir aquesta teoria. A Sa Nitja, amb en Carlos, en Jaume i en Raül, en Carlos va veure una magnífica posta de sol, va captar un paisatge complet amb mar, terra i cel. A mi em va cridar l'atenció aquest caiac en mig d'un mar sedós amb llum de posta de sol. Aquesta foto és un exercici de "bracketing" de 5 tomes a 3, 5, 8, 13 I 20 segons, ajuntades en el HDR de Lr. Podeu aconsellar-me en aquest tema del "bracketing"?

12865

Nikon 850, Nikon 24-70 f/2.8 a 70mm, f/13, ISO 64.

Jaume Franch
01/07/2020, 19:00
Esquisita imatge, Joan.
Efectivament en aquesta sortida, on ens varem desperdigar, era més difícil coincidir.
Possibles millores, a probar en un altre ocasió :
- Descentrar el caiac
- Ubicar-lo a l'esquerra mirant en sentit de lectura
- Aplicar, o no, la regla dels 2/3

Joan Carres
01/07/2020, 22:09
Gràcies Jaume pels teus comentaris. Aquesta vegada ja he pensat en tot el que dius, però passa que no hi ha més mar, tinc el pantalà a l'esquerra i la costa a la dreta i no volia que sortís cap d'elles. La meva intenció era que només sortís el caiac i l'aigua, minimalisme. He provat descentrar el caiac segons la regla dels terços i perdo mar, redueixo la proporció mar/caiac i no em convenç. He fet vàries proves i sempre torno a la que presento. Penso, també, que una embarcació parada no té sentit de direcció. En fi, les regles estan per trencar-les.

Raul Sintes
02/07/2020, 11:27
M'encanten les fotos minimalistes i aquesta és molt bona.
Si de cas, jo retallaria l'aigua per sota, tan sols una tercera part del aigua que hi ha per sota del caiac.

Bep Taltavull
03/07/2020, 10:22
Una imatge minimalista i amb una composició atrevida rompent algunes regles. Molt bons tons EscarapelaFF 40x

Francisco Aviles
03/07/2020, 15:21
Bona Joan !!
Relaxant imatge

Lafebre
03/07/2020, 16:29
M'agrada molt, Joan. I m'agrada tal qual ens la presentes, ni més ni menys. Els colors, tota una delicadesa.
EscarapelaFF 40x

Carlos Silvestre
03/07/2020, 19:10
Me gusta así. A pesar de no estar sujeto a reglas clásicas de composición el resultado final es adecuado: minimalista y con sensación de aislamiento del cayak. Las tonalidades perfectas.EscarapelaFF 40x

Alfredo
04/07/2020, 17:30
A mi también me gusta.
Quizas podrias recortar un poquito por alguno de los lados (coincido en dada la forma de la embarcación y el hecho de estar parada no tiene direccionalidad)

Pepe Peñafiel
07/07/2020, 15:55
Excelente ejemplo de que menos es mas.
Muy buena fotografía.