Ver la versión completa : Past Time
Bep Taltavull
24/06/2020, 22:10
Bueno, después de unos meses de estrés y mucho trabajo extra, por fin las vacaciones... y la primera salida con los amigos para matar el gusanillo.
Es la segunda vez que intento una pano en esta localización, la primera fue en 2013 después de ver que un tal Manel Soria ya la habia hecho en 2011, una gran visión,
relato muy interesante, por cierto http://frikosal.blogspot.com/2011/11/como-se-hizo-la-via-lactea-sobre-la.html
Son 12 fotografias verticales unidas con Photomerge.......ISO 2500.............focal 20mm..................f/1.8...................velocidad 15seg...................temperatura de color 3200K
12854
Carlos Silvestre
25/06/2020, 16:01
Estupendo regreso a la vida fotográfica y al foro. Esa naveta enmarcada por el inmenso arco de la Vía Láctea es un puntazo visual.EscarapelaFF 40x
Nota personal que no es una crítica, como he comentado en la foto de Joan, me parece demasiado azulado el cielo. Creo que las luces contaminantes de Ciutadella debían ser algo más amarillentas ¿no? A mi me gusta ese contraste azulado-pero-no-tanto con el amarillo-urbe.
Beeep!. Benrevingut al foro :). I ho has fet de la teva manera, amb una gran foto. M'agrada tota la foto, però l'enquadrament és boníssim. Coincideixo amb en Carlos amb el blau del cel. Felicitats, Bep.
EscarapelaFF 40x
Joan A. Gomila
26/06/2020, 08:03
A jo m'agrada tal qual l'has presentada, Bep.
Com sempre, va ser un gust compartir unes hores fent fotos amb tant bona companyia.
Joan Morro
26/06/2020, 11:00
Mos hauràs de donar classes de processat de VL!
Tenia pensat fer una foto similar, però hauré de deixar passar un temps per anar-hi, què sa gent ja no recordi aquestes que heu mostrat....
Lluis Surralles
26/06/2020, 16:34
Aquesta també la veig una molt bona foto, com la den Joan A.. Sou els reis de la fotografia astronómica i la Via Làctea per vosaltres ja és com de la familia.
Només s'em acud dir posar-li un EscarapelaFF 100x
Bep Taltavull
26/06/2020, 22:16
Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris.
En quant als blaus ja veis que hi ha una temperatura de 3200K i en edició bastant dessaturats, no crec que sigui un blau excessiu, encara que cada fotògraf té un gust diferent.
En fotografia nocturna el tema del color del cel està molt discutit, aquesta setmana un company del fotoclub em deia:" A jo el cel m'agrada de color verd fosc"... pues, molt be, un altre em deia: " jo el veig negre",
un altre: " a jo m'agrada blau", i jo pens que el color del cel és pels que fan fotografia científica, jo faig fotografia artistica i prefereixo donar-li un color atractiu i agradable a la vista.
Joan Morro: merci pel comentari, jo som totalment autodidacta en revelat, però no em costa gens compartir el que sé o faig
Narcis Arpi
29/06/2020, 10:48
Benvingut !!. Acabo d'opinar, malgrat la meva manca d'experiència en aquest tipus de fotografia, sobre la d'en Joan A. amb una composició semblant, però no igual i amb un acabat diferent. M'agrada molt el resultat que has obtingut EscarapelaFF 40x
Bep Taltavull
29/06/2020, 22:22
Benvingut !!. Acabo d'opinar, malgrat la meva manca d'experiència en aquest tipus de fotografia, sobre la d'en Joan A. amb una composició semblant, però no igual i amb un acabat diferent. M'agrada molt el resultat que has obtingut EscarapelaFF 40x
Gràcies Narcís
Jaume Franch
30/06/2020, 17:17
Mangnífica tornada, Bep.
Gust personal del cel apart, és una gran foto.
Que gaudeixis d'aquestes vacances merescudes i que això et permeti fer moltes fotos. I que nosaltres les veiem!.
EscarapelaFF 40x
Bep Taltavull
03/07/2020, 10:23
Moltes gràcies Jaume
Francisco Aviles
03/07/2020, 15:20
Molt Bona !! Bep
M´agrada tot
Content de sa teva tornada
Pepe Peñafiel
07/07/2020, 15:47
Excelente Bep. Me encanta.