PDA

Ver la versión completa : Seres Extraños

Francisco Aviles
16/06/2020, 16:33
Otro... Bode estilo diferente pa cambiar un poquito12837

Lafebre
16/06/2020, 19:56
Molt ocurrent i bona. M'agrada molt la pensada i tal com t'ha quedat aquesta estranya i simpàtica família. Hi ha un parell d'aspectes, però, que m'estranya que amb el polit i cuidadós que ets, no els hagis vist. Un és que la foto té moltes taques de sensor. L'altre aspecte és que en el fons són clarament visibles uns "arcs" que normalment es produeixen al forçar l'edició.

Jaume Franch
16/06/2020, 23:35
La idea és molt bona. La foto... pot millorar.

Francisco Aviles
17/06/2020, 12:49
12838
Molt ocurrent i bona. M'agrada molt la pensada i tal com t'ha quedat aquesta estranya i simpàtica família. Hi ha un parell d'aspectes, però, que m'estranya que amb el polit i cuidadós que ets, no els hagis vist. Un és que la foto té moltes taques de sensor. L'altre aspecte és que en el fons són clarament visibles uns "arcs" que normalment es produeixen al forçar l'edició.

Vicenç, tens tota la raó
Aquesta foto està feta amb presses, i les presses com saps no són bones.
gràcies

Carlos Silvestre
17/06/2020, 16:18
Manchas del sensor aparte, foto ingeniosa y de calidad.
¿Qué cámara has utilizado? Me pareció haberte oído decir que te pasabas a la Sony mirrorless y si es así, en teoría, la suciedad del sensor es menos frecuente ¿no?

Francisco Aviles
18/06/2020, 15:02
Manchas del sensor aparte, foto ingeniosa y de calidad.
¿Qué cámara has utilizado? Me pareció haberte oído decir que te pasabas a la Sony mirrorless y si es así, en teoría, la suciedad del sensor es menos frecuente ¿no?

Carlos, utilizo mi antigua Sony A77
Hace un año, compré una nueva, Sony Mirrorless, que no utilizo (Aún no sé ni como va)
Referente a la suciedad del sensor, mi teoria es que se ensucian más, no tiene espejo delante del sensor, con lo cual la mierda entra directamente al sensor

Narcis Arpi
18/06/2020, 16:47
Buena idea. El fondo de la segunda me gusta mas, pero me quedo con los escobillones de la primera. Media vida laboral usando estos utensilios sin pensar que pueden tener otros usos. ei-17ei-17

Joan A. Gomila
19/06/2020, 17:09
Sa idea em sembla molt ocurrent (com a sa majoria d'es teus "bodes"), si que és cert que, com diu en Vicenç, es fons no ajuda gaire a distingir prou els elements de sa foto. O que, al manco, amb un altre color de fons destacarien un poc més, però sa idea em sembla genial. Enhorabona.