PDA

Ver la versión completa : Posta de lluna 05/06/2020

Joan A. Gomila
05/06/2020, 07:16
Bon dia,

Fa molt de temps que no public cap foto en el fòrum per manca de temps i altres motius.

Avui matí amb en Manel hem anat a intentar fer una planificació que havia preparat per a sa posta de lluna. Hem passat una bona estona tot i haver matinat molt....

Crec que encara hi ha marge de millora però em don per satisfet en veure que sa planificació ha estat correcta i que es núvols no han impedit sa foto.

12807

Nikon D610 amb Sigma 150-600 a 600 mm, ISO 100, f/8 i 1 segon d'exposició
05-06-2020, 05:48 h

Lafebre
05/06/2020, 12:41
Content de veure't de nou per aquí, Joan A. :)

Pots estar ben satisfet no només de la planificació sinó del resultat. La foto és molt bonica però crec que les llums de la part inferior esquerra no ajuden gens. Distreuen del motiu principal de la imatge. T'has plantejat passar-li les tisores?

A veure si en pots pujar més sovint de fotos, Joan A.! ei-11

Joan A. Gomila
05/06/2020, 12:46
Content de veure't de nou per aquí, Joan A. :)

Pots estar ben satisfet no només de la planificació sinó del resultat. La foto és molt bonica però crec que les llums de la part inferior esquerra no ajuden gens. Distreuen del motiu principal de la imatge. T'has plantejat passar-li les tisores?

A veure si en pots pujar més sovint de fotos, Joan A.! ei-11Gràcies, Vicenç, i tant que m'ho he plantejat però no m'ha agradat sa composició resultant.
Si retall de baix, es far queda massa just i si retall de l'esquerra perd sa simetria de sa foto....

Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk

Lluis Surralles
05/06/2020, 12:48
Ara m´agrades, Vicens. Si una cosa sobra, s´elimina. Una gran idea la de treure les llums que li fan mal a aquesta preciosa foto. Felicitats Joan Antoni i celebro que tornis a participar.

Lafebre
05/06/2020, 12:56
Gràcies, Vicenç, i tant que m'ho he plantejat però no m'ha agradat sa composició resultant.
Si retall de baix, es far queda massa just i si retall de l'esquerra perd sa simetria de sa foto....

Volia dir retallant per baix, esclar. Si no ho hagués provat no t'ho hagués proposat. Però si com autor, no creus adient "sacrificar" un trocet de far és perquè a tu t'agrada més així.

Joan A. Gomila
05/06/2020, 12:59
Volia dir retallant per baix, esclar. Si no ho hagués provat no t'ho hagués proposat. Però si com autor, no creus adient "sacrificar" un trocet de far és perquè a tu t'agrada més així.Si Vicenç, precisament en un primer moment l'havia retallada per baix, com tu proposes, però ho he refet perquè m'agrada més així.
He aprofitat sa zona d'es llums per ficar-hi sa signatura, jajaja però mai es pot tenir absolutament tot [emoji6]

Lluis Surralles
05/06/2020, 13:09
Jo no volia dir retallar per baix. Jo volia dir CLONAR. Ja sé que soc molt béstia i que aixó no es fotografia pura, però "a grandes males, grandes remedios"

Francisco Aviles
05/06/2020, 17:01
Benvingut Joan!! bona planificació

Joan A. Gomila
05/06/2020, 17:48
Gràcies a tots per comentar. Intentaré trobar temps per participar un poc més dins FFF i per a comentar ses vostres fotos.

Jaume Franch
05/06/2020, 20:43
Hola Joan A. Certament et trobavem a faltar.

Bona planificació, bona matinada aprofitada, bon tele, bona composició.

A mí també em fa mal d'ulls les llums taronjes de l'esquerra, però encara m'incomoda més la dominant blava del far i caseta.
He fet una versió personal, sense tocar aquestes llums taronjes. Si la vols veure, m'ho dius.

Joan A. Gomila
05/06/2020, 21:35
La pots penjar tranquil·lament, Jaume.

Jaume Franch
05/06/2020, 23:53
Gràcies per la confiança, Joan A.

12809

Joan A. Gomila
06/06/2020, 07:11
Gràcies per la confiança, Joan A.

12809Faltaria més!
Bona feina, Jaume!

Pepe Peñafiel
07/06/2020, 08:48
Excelente planificación y muy buen resultado. Me gusta especialmente la composición

Carlos Silvestre
07/06/2020, 10:16
Joan, en general comparto los comentarios que te han hecho, en especial en lo referido al color amarillento de la vegetación de abajo. El faro perfecto, la composición también. Sugiero procesar un poco la Luna para contrastarla un poco y quitarle algo de luminosidad.

Joan A. Gomila
12/06/2020, 18:23
Muchas gracias a todos.
Tomo nota de todas las aportaciones.