Ver la versión completa : Falugues
Segueixo tibant de fons d'armari. En el cas d'aquesta ja veterana foto d'unes falugues al Nil sóc conscient que pel gust d'alguns pot ser que li manqui aire per l'esquerra, per dal, i per la dreta. O per tot arreu. Però per mi és un d'aquells casos on les línies són tan marcades i tenen tanta força que si volem aplicar els conceptes tradicionals li fant més mal que servei.
12797
ISO 320
Nikkor 80-200 a 92 mm, f/8
1/640 sec.
Carlos Silvestre
01/06/2020, 15:11
A primera vista es tal y como dices, parece demasiada encorsetada la imagen de los veleros. Efectivamente las líneas diagonales tienen fuerza y son lo más llamativo de la fotografía y vale, con dudas, admito tu punto de vista al presentarla así.
Lluis Surralles
01/06/2020, 16:03
Respectant l´opinió de cadascun, i, per damunt de tot, la del autor, jo li trobp a faltar una mica d´aire pels quatre costats a aquesta magnifica foto. La decisió de presentar-la en B i N i l´edició, les trobo de llibre.
Francisco Aviles
01/06/2020, 16:43
Bona composició Vicenç . A jo em sembla bé, no em falta aire.
Como se dice "las reglas están para romperlas" y creo que con esta foto lo has hecho con gran acierto.
Narcis Arpi
02/06/2020, 20:01
M'agrada molt. Bon revelat. D'acord amb l'Alfredo, les regles es poden deixar de complir.
Raul Sintes
03/06/2020, 16:22
La vas veure així o està retallada la foto?
Gràcies per comentar, companys. :)
Pepe Peñafiel
08/06/2020, 12:21
Esta edición en BN me encanta , me parece que resalta la visión enseñando u conjunto . En cuanto a el recorte y ese espacio tan escaso , a mi me cuesta mucho no sentirla encajonada en exceso.