PDA

Ver la versión completa : Magentuoso atardecer

Tito Felix
10/05/2020, 09:08
La semana pasada tuvimos la suerte de observar un par de atardeceres dignos de mención, en particular el del Miercoles 6. Ese dia no pude fotografiarlo, pero el del Sabado dia 2 si. Media hora después de la puesta de sol, sin una pizca de viento, y con una calma total y absoluta que hasta se podia oir el silencio. Ya sé que está mal decirlo, pero no sabeis como voy a echar de menos la paz que se respira estos dias por aqui...

ISO 400 F/ 7,1 1,6 SG 70 mm de focal

12728

Francisco Aviles
10/05/2020, 10:47
Bon paisatge, Tito i bons colors.
De veritat si, es respira pau.
veig alguna cosa estranya, en l'enfocament i crec que estan les llums un poquet altes

Joan Carres
10/05/2020, 11:11
M'agrada molt la foto! Has aconseguit una exposició perfecta, tant pel cel com pels edificis i les seves llums elèctriques. Imagino que era l'hora blava. La foto em transmet perfectament la sensació de calma de la qual parles, la que tu i jo trobarem a faltar d'aquí a uns dies (però, serà immensament millor no repetir-la pel que comporta). Felicitats!

Lafebre
10/05/2020, 11:35
Una preciositat d'imatge, Tito. Bona llum, bona composició i bon color. Coincideixo amb el Xiscu respecte a una cosa estranya en l'enfocament.

Narcis Arpi
11/05/2020, 10:59
Bona imatge. Comparteixo els comentaris.

Carlos Silvestre
11/05/2020, 17:08
Me gusta el tratamiento de la foto y es llamativa. Así que, de entrada, muy buena.
Si voy al detalle, la veo un tanto caída a la derecha y se me ocurre que podrías haber hecho otra foto pero dando prioridad a las luces altas de farolas, superponerla en otra capa y rescatar así las luces quemadas. Lo tienes de maravilla para intentarlo desde tu privilegiada posición. Es más, me brindo a intentarlo contigo mientras me invitas a una cerveza...¡que ya se puede!

Jaume Franch
16/05/2020, 17:01
Comparteixo els comentaris dels companys, tant amb lo molt positiu com en alguns detalls a corregir.
No està gens malament dir que enyoraràs aquesta pau quan tornem a la "normalitat".