PDA

Ver la versión completa : Tinc gana.

Joan Carres
07/05/2020, 19:02
Les dues primaveres anteriors he tingut inquilins al meu jardí. No, no han sigut cap problema, tot el contrari, un gust. Han fet la seva llar, branquilló a branquilló, i cada any han portat tres fiets a aquest món. Enguany no han vingut, deu ser per les restriccions de l'estat d'alarma. Els trobo a faltar, especialment perquè no estic gaire content amb les fotos que els hi vaig fer i enguany volia fer-ho millor. Volia més profunditat de camp. Aquesta foto és la de l'any passat, que és l'única que vaig aconseguir amb la boca oberta, i, per fer-ho, vaig xiular. Només el vaig enganar una vegada.

12714

Nikon D750, Nikon 24-70 f/2.8 a 70 mm, f/8.0, 1/160, ISO 800.

Alfredo
08/05/2020, 11:58
Bonita foto con muchas posibilidades.
Pero no soy yo quien para dar consejos (sobre todo técnicos).

Francisco Aviles
08/05/2020, 16:14
Molt Bona , Joan

Bon moment i dificil

Crec que quedaria millor, retallant, que es vegues només es niui moment perfecte, difícil de captar

Lafebre
08/05/2020, 16:43
No hi ha dubte que ens estàs mostrant una bona sèrie de fotos d'animalons, aquests dies. Aquesta és una imatge amb molta i bona intenció i amb una cosa difícil ja resolta: que el punt d'interès de la foto estigui enfocat. El que passa, però, és que la part superior i superior dreta són massa clares, distreuen i no aporten res. Si parteixes de nou del raw és probable que ho puguis arreglar. Sempre hi ha, però, l'opció de retallar com comenta en Xiscu.

Carlos Silvestre
09/05/2020, 11:06
Muy buena, con ese aspecto angustioso del polluelo destacando entre las ramas del nido adecuadamente desenfocadas.EscarapelaFF 40x

Joan Carres
09/05/2020, 18:16
Moltíssimes gràcies pels comentaris, companys! Sou la millor escola de fotografia! El meu objectiu era centrar el bec del pollet per donar-li importància, després del que va costar. No vaig caure en què deixava una gran part massa grossa i lluminosa, que no aportava res. He fet les dues coses que suggeriu: Baixar la llum d'aquesta zona i retallar-la una mica. La veritat és que el resultat és molt millor. Repeteixo l'agraïment!

12723

Jaume Franch
09/05/2020, 19:07
Molt bona foto, amb mèrit a la paciència i a la intencionalitat.
Tal com t'han dit els companys, aquest retall l'afavoreix.
Encara hi trobo massa llum a dal i a la dreta.

Sense el teu permís, et pujo la foto amb petits canvis, perque m'és més fàcil mostrar-te-ho que explicar-t'ho.
Espero que no et molesti.

12725

Joan Carres
09/05/2020, 20:08
Tot el contrari, Jaume. No és molèstia, si no un plaer que opinis, i quina manera millor que amb una imatge. Amb menys llum queda millor. Com ho has aconseguit sense treure llum al niu?

Tito Felix
10/05/2020, 08:41
Molt bona foto Joan, i encara millora amb les opinions dels companys!!

Raul Sintes
13/05/2020, 19:19
No és fácil fer una foto com aquesta. Has sabut disparar en el moment oportú.

Jaume Franch
16/05/2020, 19:32
Tot el contrari, Jaume. No és molèstia, si no un plaer que opinis, i quina manera millor que amb una imatge. Amb menys llum queda millor. Com ho has aconseguit sense treure llum al niu?

Doncs, creant una capa, treballant-la i respectant la resta de la foto.