Ver la versión completa : Tinc gana.
Joan Carres
07/05/2020, 19:02
Les dues primaveres anteriors he tingut inquilins al meu jardí. No, no han sigut cap problema, tot el contrari, un gust. Han fet la seva llar, branquilló a branquilló, i cada any han portat tres fiets a aquest món. Enguany no han vingut, deu ser per les restriccions de l'estat d'alarma. Els trobo a faltar, especialment perquè no estic gaire content amb les fotos que els hi vaig fer i enguany volia fer-ho millor. Volia més profunditat de camp. Aquesta foto és la de l'any passat, que és l'única que vaig aconseguir amb la boca oberta, i, per fer-ho, vaig xiular. Només el vaig enganar una vegada.
12714
Nikon D750, Nikon 24-70 f/2.8 a 70 mm, f/8.0, 1/160, ISO 800.
Bonita foto con muchas posibilidades.
Pero no soy yo quien para dar consejos (sobre todo técnicos).
Francisco Aviles
08/05/2020, 16:14
Molt Bona , Joan
Bon moment i dificil
Crec que quedaria millor, retallant, que es vegues només es niui moment perfecte, difícil de captar
No hi ha dubte que ens estàs mostrant una bona sèrie de fotos d'animalons, aquests dies. Aquesta és una imatge amb molta i bona intenció i amb una cosa difícil ja resolta: que el punt d'interès de la foto estigui enfocat. El que passa, però, és que la part superior i superior dreta són massa clares, distreuen i no aporten res. Si parteixes de nou del raw és probable que ho puguis arreglar. Sempre hi ha, però, l'opció de retallar com comenta en Xiscu.
Carlos Silvestre
09/05/2020, 11:06
Muy buena, con ese aspecto angustioso del polluelo destacando entre las ramas del nido adecuadamente desenfocadas.EscarapelaFF 40x
Joan Carres
09/05/2020, 18:16
Moltíssimes gràcies pels comentaris, companys! Sou la millor escola de fotografia! El meu objectiu era centrar el bec del pollet per donar-li importància, després del que va costar. No vaig caure en què deixava una gran part massa grossa i lluminosa, que no aportava res. He fet les dues coses que suggeriu: Baixar la llum d'aquesta zona i retallar-la una mica. La veritat és que el resultat és molt millor. Repeteixo l'agraïment!
12723
Jaume Franch
09/05/2020, 19:07
Molt bona foto, amb mèrit a la paciència i a la intencionalitat.
Tal com t'han dit els companys, aquest retall l'afavoreix.
Encara hi trobo massa llum a dal i a la dreta.
Sense el teu permís, et pujo la foto amb petits canvis, perque m'és més fàcil mostrar-te-ho que explicar-t'ho.
Espero que no et molesti.
12725
Joan Carres
09/05/2020, 20:08
Tot el contrari, Jaume. No és molèstia, si no un plaer que opinis, i quina manera millor que amb una imatge. Amb menys llum queda millor. Com ho has aconseguit sense treure llum al niu?
Tito Felix
10/05/2020, 08:41
Molt bona foto Joan, i encara millora amb les opinions dels companys!!
Raul Sintes
13/05/2020, 19:19
No és fácil fer una foto com aquesta. Has sabut disparar en el moment oportú.
Jaume Franch
16/05/2020, 19:32
Tot el contrari, Jaume. No és molèstia, si no un plaer que opinis, i quina manera millor que amb una imatge. Amb menys llum queda millor. Com ho has aconseguit sense treure llum al niu?
Doncs, creant una capa, treballant-la i respectant la resta de la foto.