PDA

Ver la versión completa : Dia Internacional de la Dansa

Lafebre
29/04/2020, 16:45
Avui és el Dia Internacional de la Dansa, així doncs com que no puc gaudir de cap espectacle en directe, he pensat en celebrar-ho al foro pujant una foto d'un espectacle d'ITDansa, la companyia de dansa de l'Institut del Teatre de Barcelona.

12679
ISO 6400
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/2,8
1/80 sec.

Carlos Silvestre
29/04/2020, 17:44
Qué buen enfoque a 2,8 de apertura. Un buen homenaje al día de hoy.

Joan Carres
29/04/2020, 19:53
Un altre magnífica foto d'un perfeccionista com tu. M'agrada molt la llum, sobretot la que contorneja el cos. M'agrada també la composició i l'expressivitat de les mans. Enhorabona!

Narcis Arpi
30/04/2020, 12:38
Molt d'acord amb el que ja tant dit. Bona fotografia. Tú entres als espectacles amb carnet de fotógraf o t'atreveixes a tot?

Lafebre
30/04/2020, 16:53
Molt d'acord amb el que ja tant dit. Bona fotografia. Tú entres als espectacles amb carnet de fotógraf o t'atreveixes a tot?
Hi ha espectacles que la realització de fotografies és lliure i no cal cap tipus de carnet ni autorització. Entre aquests hi ha, per exemple, la majoria d'esports. Això sí, la localització és fonamental. Jo normalment adquireixo l'abonament al Godó ja al desembre (que és quan es posen a la venda), per un torneig que es juga a finals d'abril de l'any següent. Així puc triar la localitat que vull. En el cas de la gimnàstica rítmica, per posar un altre exemple, una localitat al mateix lateral d'on hi ha les jutgesses, però a un nivell més alt, també és preferible. El bon coneixement de la instal·lació esportiva d'on se celebra la competició així com de l'esport del que vols fer la foto són també elements molt importants.

En el cas de la dansa i teatre és diferent. Normalment no s'hi permet fer fotos, però jo mai faig fotos "d'amagat". S'han de respectar les regles i, a més, vull estar tranquil. En el cas d'aquesta foto, vaig demanar permís a la directora del grup durant uns assajos i, a més de fer fotos en aquell moment, vam quedar per fer fotos l'endemà, que era el dia de l'estrena.

Francisco Aviles
30/04/2020, 16:56
Si !!
Bona Vicenç .....de tot

Jaume Franch
30/04/2020, 21:25
Impecable.
El que em sorprèn és que a 1/80 et quedés tant congelada.
Imagino que la vas agafar en una acció estàtica, no?

Lluis Surralles
01/05/2020, 12:35
Si, Jaume. Pero el cavell està lleugerament mogut. No dic que sigui un error, perque li dona moviment.

Pepe Peñafiel
01/05/2020, 18:07
Espectacular nitidez. Me gusta mucho el momento elegido para la imagen