PDA

Ver la versión completa : Finestre amb flors a Subur

Lluis Surralles
23/04/2020, 17:07
En una sortida a Sitges vaig fer una sèrie de detalls d´aquest bonic poble.12652

Joan Carres
23/04/2020, 21:44
Ben vista, Lluís. Imatge molt mediterrània. M'agrada el contrast de colors, el blavet anyil amb el vermell intens de les flors. M'agrada molt la textura de la paret, que has aconseguit marcar molt bé. Pel meu gust, trobo la composició massa quadrada i tancada, amb una textura de paret tan bonica crec que hauria d'aparèixer més paret blanca. Potser no n'hi havia més.

Lafebre
24/04/2020, 12:17
Coincideixo amb en Joan en que és una foto ben vista, amb una preciositat de finestra de les clàssiques de Sitges. També coincideixo amb en Joan en que has sabut treure molt bé les textures de la paret. Si em permets, deixa'm dir-te un parell de coses. Precisament en aquesta paret blanca de bones textures s'hi aprecien tonalitats verdoses i rogenques en forma de clapes no uniformes, més en la part superior que no en la resta. (També a la part blanca de la finestra). És probable que sigui com a consequència d'un processat forçat o massa elaborat. Veus el que vull dir?. Estic segur que si aconsegueixes que aquesta paret i finestra siguin "blanques" conservant les textures que ara tens, et quedarà una foto molt bonica. La segona cosa és que just al voltant del pètal superior dret s'hi veu una taca blanquinosa, suposadament fruit d'una pinzellada no desitjada.

Jaume Franch
29/04/2020, 17:16
Em dóna la impressió que l'original podría superar aquest processat forçat.
M'agradaria veure l'original.

Lluis Surralles
29/04/2020, 18:43
Tal i com em dieu, la torno a penjar retocada. he fet el que he pogut12683