PDA

Ver la versión completa : Poc esquí

Joan Carres
17/04/2020, 19:24
Obertauern. Austria. Abans de l'estat d'alarma vaig anar-hi a esquiar. D'esquiar ben poc, el temps no ho va permetre, però sí que vaig fer qualque foto, com aquesta des del balcó de l'hotel. Volia fer una exposició lenta per agafar el màxim de la trajectòria dels llums dels cotxes i vaig tancar el diafragma al màxim i ISO al mìnim. No tenia trespeus i vaig recolzar la càmera a la barana del balcó, totalment glaçada. Per això surt part de la barana, cosa que volia evitar. Vaig passar molta pena que tot caigués avall.
Recordeu: Cap pietat en els comentaris, m'ajuden molt.

12620

Nikon D850, Nikon 24-70 f/2.8 a 70mm, f/22, 15 s, ISO 64.

Jaume Franch
17/04/2020, 20:33
Jo la trobo molt bona.
En Vicenç no estarà d'acord, però clonaría aquest troç de barana.
EscarapelaFF 40x

Lluis Surralles
17/04/2020, 22:54
Preciosa. Evidentment, jo també esborraria el troç de barana sense cap mena de recança. La foto és molt bona i s´ho mereix. FelicitatsEscarapelaFF 40x

Joan Carres
18/04/2020, 08:40
Moltes gràcies pels comentaris! Sembla que a tots ens molesta el tros de barana baix a la dreta. L'he esborrat:

12623

Jaume Franch
18/04/2020, 09:15
Per a mí, millor sense barana. i tu?, també ho veus millor amb aquesta petita modificació?

Lluis Surralles
18/04/2020, 11:32
Aaaaaara. Per a mi ara és una gran fotografia. Destaco, per damunt de tot, aquesta suavitat de colors fins i tot en els llums dels cotxes. Preciosa. Posats a treure, potser eliminaria també el fanal del primer plà a l´esquerra, però aixó ja és suplementari. EscarapelaFF 40x

Lafebre
18/04/2020, 11:50
Mira Joan, si realment el que vols és que et fem comentaris sense pietat hauràs de pujar un altre tipus de fotos, no com aquesta :). La diagonal de les llums dles cotxes que duen la mirada fins l'hotel, les llums de l'hotel, la menor intensitat de les llums del pont i de les cases del fons... en fi, tot, fa que sigui una gran foto. El que em molesta una mica (més que la barana), per tal que fos una imatge més "neta", és el fanal de l'esquerra, però no proposo clonar. És més que res pensar en veure-ho la propera vegada que vagis a esquiar i tombar una mica la càmera cap a la dreta. Molt bé, Joan. Felicitats!
EscarapelaFF 40x

Carlos Silvestre
18/04/2020, 13:22
Me parece que has captado perfectamente el ambiente invernal. Ciertamente hay muchos elementos que "sobran" pero también lo es que no tendría sentido ponerse a clonar todos. Muy buena foto.

Jaume Franch
18/04/2020, 21:16
M'he tornat a mirar aquesta preciosa foto i l'he editada en ACR.
Li he aplicat un poc de Borrar neblina i m'ha semblat que t'ho tenía que dir.
Si ho vols provar...

Joan Carres
18/04/2020, 23:01
Jaume, moltíssimes gràcies pel teu comentari. He anat immediatament al Lr i ho he provat. Augmentant "borrar neblina" veig que treu boira, contrasta la foto, defineix millor els objectes llunyans i la fa una mica més blava (això es podria corregir actuant sobre la temperatura). M'agrada més conservant la boira que hi havia aquell moment. De fet l'efecte de disminuir "borrar neblina" m'agrada més. L'he deixat igual perquè raspeta millor el que vaig veure, i això per mi és important. El comentari m'ha ajudat a entendre millor aquesta eina. Repeteixo les gràcies.

Tito Felix
19/04/2020, 08:43
Molt bona Joan, m'agrada molt tal cual l'has pujat.

Pepe Peñafiel
19/04/2020, 11:30
Preciosa Joan, refleja muy bien ese ambiente de día complicado en la montaña.
Lo único que yo creo mejoraría es que la cumbre de la montaña del fondo pueda salir en la imagen.
Dadas las condiciones la fotografía es realmente muy buena con ese ambiente invernal que tan bien le sienta.

Raul Sintes
19/04/2020, 18:04
Molt bona Joan.
Tot i que la farola de l'esquerra és part del paisatge, jo també la ves clonat. Es un element molt potent que distreu la mirada.

Narcis Arpi
19/04/2020, 19:39
Felicitats !!. Molt ben resolta tot i no tenir un trespeus.