PDA

Ver la versión completa : Retrat d'un nen

Lafebre
16/04/2020, 10:59
Seguint tirant de fons d'armari. En aquest cas un retrat d'un encantador nen japonès.

12615
ISO 640
Nikkor 70-200 a 200 mm, f/2,8
1/1600 sec.
+0,67EV

Alfredo
16/04/2020, 11:57
Bello retrato. ¿lleva un traje tradicional o es de alguna entidad deportiva? El caso es que lo lleva con mucha elegancia.
No me acaba de convencer el brillo tan intenso de la franja blanca.

Jaume Franch
16/04/2020, 14:27
La foto, molt bona
Apart de la franja blanca, un pel molesta, trobo que els espais em semblen invertits.

Lluis Surralles
16/04/2020, 15:51
Un retrat molt bonic. Apart de la franja blanca que no li fa cap favor i de l´espai invertit (penso que el nen hauria d´estar a la dreta de l´imatge) la meva opinió (tot i saver que no ets massa partidari dels vinyetats) penso que un vinyetat ò quelcom que enfosquis el fons i deixes clara solsament l´imatge la podria convertit en una gran foto. No m´importaria, tampoc, tallar l´imatge per la dreta i que quedés quadrada ò, fins i tot, vertical. Estic d´acord amb els
dos comentaris anteriors. La cara, l´indumentària, i la llum suau (tractant-se d´un nen), impecables. Amb les correcions que proposo la veig EscarapelaFF 40x

Francisco Aviles
16/04/2020, 16:07
Molt Bon retrat d'aquest preciós nen.Estic d'acord amb Lluis, excepte en el vinyetejat....EscarapelaFF 40x

Pepe Peñafiel
17/04/2020, 16:20
Me ha chocado la localización del niño. Viendo su mirada en diagonal al mayor espacio a la derecha de la imagen he pensado que habías elegido esa localización por ese motivo.

Joan Carres
17/04/2020, 19:32
M'agrada molt el retrat, especialment la composició, trencant regles i deixant més espai per darrere que per davant. Ets un gran mestre!

Lafebre
18/04/2020, 11:18
Bello retrato. ¿lleva un traje tradicional o es de alguna entidad deportiva? El caso es que lo lleva con mucha elegancia.
No me acaba de convencer el brillo tan intenso de la franja blanca.

Sin proponérmelo tuve la ocasión (y la suerte) de presenciar los actos previos a una boda por el rito sintoista. El niño lleva un precioso traje tradicional japonés. Tuve la oportunidad de hacerle varias fotos, pero no llegué a saber si iba por parte de la novia o del novio.

Lafebre
18/04/2020, 11:21
Me ha chocado la localización del niño. Viendo su mirada en diagonal al mayor espacio a la derecha de la imagen he pensado que habías elegido esa localización por ese motivo.

Gracias Pepe. Efectivamente, este encuandre está buscado.

Carlos Silvestre
18/04/2020, 13:25
Muy buen retrato en el que destaca la nitidez de la cara del niño y el desenfoque del fondo logrado con la apertura.EscarapelaFF 40x

Tito Felix
19/04/2020, 08:45
Molt bon retrat Vicenç!!

Raul Sintes
19/04/2020, 17:44
Les regles estàn per sortin-se'n d'elles quant el fotograf vol. Aquest és un clar exemple.
Efectivament la franja blanca molest una mica, però el processat és perfecta.