Ver la versión completa : Ral·li de Sitges II
Seguint amb el comentari del meu post d'ahir. En aquesta foto, també d'una edició anterior del Ral·li, els edificis de la Plaça de Sant Jaume es reflecteixen en el lluent capó d'aquest cotxe d'època.
12484
ISO 400
Nikkor 24-70 a 48 mm, f/10
1/400 sec.
Pepe Peñafiel
22/03/2020, 12:57
Preciosa!!!!!. Me encanta y nuevamente el procesado buenísimo y muy acertado.
Carlos Silvestre
22/03/2020, 13:44
¡Pedazo de reflejo en el capó! Composición y procesado perfectos.EscarapelaFF 40x
Narcis Arpi
22/03/2020, 21:27
Bona Vicenç, malgrat la quantitat d'elements per mirar, la vista s'en va als viatgers i el capó et porta.
Jaume Franch
23/03/2020, 13:40
Molt bona, VicençMolt bona, Vicenç
Precisament, perque la vista del flamant capó et duu als ocupants del vehicle, jo probaría a donar més contrast els seus rostres.
No m'extranyaría gens que en color també m'agradés.
Molt bona, VicençMolt bona, Vicenç
Precisament, perque la vista del flamant capó et duu als ocupants del vehicle, jo probaría a donar més contrast els seus rostres.
No m'extranyaría gens que en color també m'agradés.
Gràcies pel comentari, Jaume. No ho recordo de l'escena al natural, però si que ja vaig observar durant l'edició (i així mateix està el raw), que tot el que es veu a través del parabrises, també més enllà dels dos ocupants, té menys contrast i definició que la resta, cosa que em va fer pensar que el vidre del parabrises podria ser quelcom tintat i/o matitzat. Ja vaig corregir aquest efecte fins el punt de no voler-me passar i que es veiés irreal.
Lluis Surralles
25/03/2020, 16:29
Aqui discrepo un mica de la opinió general. A mi tants reflexes em distreuen. Trobo massa brillantor. La foto és bona, malgrat tot.
Raul Sintes
25/03/2020, 17:34
ei-5ei-5ei-5