PDA

Ver la versión completa : Cap a la ratlla de França

Lluis Surralles
11/11/2019, 00:38
Aquesta foto la vaig pujar ja fa un temps pero ara hi he afegit la figura. Que us sembla?12088

Lafebre
11/11/2019, 12:44
Sí, la recordo, aquesta foto. Si la figura és un muntatge, trobo que està molt, molt bé. L'ombra, (les ombres en aquest casos solen ser el principal maldecap) trobo que està molt ben resolta. M'agrada molt la foto, Lluís. Felicitats.

Carlos Silvestre
11/11/2019, 15:38
Efectivamente, esta vez el montaje es excelente y muy creíble. Enhorabuena.

Elisabet Marti
11/11/2019, 19:03
M’agrada molt més aquesta versió.
Però de nou em dona la impressió que les ombres no mantenen paral.lelisme la qual cosa resta credibilitat al muntatge, la resta em sembla molt creible.

Bep Taltavull
11/11/2019, 20:35
M'encanta Lluis com t'ha quedat. EscarapelaFF 40x

Lluis Surralles
11/11/2019, 20:51
Gràcies pels comentaris. És questió d´anar practicant. Encara estic de pràctiques perque aquest tipus de fotografia m´agrada molt.

Jaume Franch
12/11/2019, 13:17
Molt bona Lluís!.

De tota manera, continuo creient que els fotomuntatges hauríen de valorar-se en el seu apartat.
Què en penseu?
Eliminem l'apartat de "FOTOMONTAJE" i passo les que hi han, a aquí?

Lluis Surralles
12/11/2019, 16:23
Si jo presento aquest tipus de fotos al apartat general es per que penso que en els altres apartats son menys vistes i comentades. Si creieu que les he de presentar allà m´ho dieu i valoraré si presentar-les ó no. He vist moltes fotografies de, per ejemple, flora i fauna al apartat general tot i que, per elles també existeix un apartat específic.

Tito Felix
12/11/2019, 17:49
Aquest cop t'ha quedat de luxe!!

Bep Taltavull
12/11/2019, 18:31
Personalment crec que si en Lluís l'ha posada aquí, "Exposición, análisis y crtica", és perque li interessa que donem la nostra opinió i critiquem el muntatge,

igual que si jo penjo un ocell o una flor perque sigui més artística i m'interessi la vostra opinió.

Igual que vaig fer amb l'aqueducte de Segovia, ja que em semblava més artística que de reportatge... pens que els subforos poden quedar com estan

Jaume Franch
12/11/2019, 18:58
Lluís, els que penjem fotos a flora i fauna sabem distingir entre una foto científica / testimonial i una artística.
En base a això, decidim on les pujem, malgrat saber que, tal vegada, a Flora y Fauna no es comentin tant.
Són criteris i, pel que veig , no coincidim.

Lluis Surralles
12/11/2019, 22:51
Doncs no pateixis. No en pujaré cap mes. No vull estar lligat de mans. Es veu que jo no sé distingir entre una foto artistica i una foto cientifica.

Elisabet Marti
12/11/2019, 23:25
Personalment no entenc que sigui tant rellevant penjar-les aqui o allà. Aquest foro va d’amics dient el que pensem de les fotos dels atres, al cap i a la fi.
Vaja almenys així ho veig jo.... i com que a més sempre hi accedeixo des de posts nous, ni em fixo en quin apartat s’han penjat les fotos.
Per a penjar fotos sense esperar comentaris ja tenim el instagram ;-)

Pepe Peñafiel
13/11/2019, 17:57
Me parece un resultado excelente. Solo puedo felicitarte Lluis!!!!!

Lafebre
13/11/2019, 18:34
Personalment no entenc que sigui tant rellevant penjar-les aqui o allà. Aquest foro va d’amics dient el que pensem de les fotos dels atres, al cap i a la fi.
Vaja almenys així ho veig jo.... i com que a més sempre hi accedeixo des de posts nous, ni em fixo en quin apartat s’han penjat les fotos.
Per a penjar fotos sense esperar comentaris ja tenim el instagram ;-)

D'acord amb la reflexió.

Francisco Aviles
13/11/2019, 19:18
D'acord amb la reflexió.

Lo mismo pienso,no le veo la importancia de poner una imagen aqui o alli

Esto ...creo que es algo ludico y a la vez instructivo

Bon Muntatge LLuis.. no t´enfadis !!

Raul Sintes
14/11/2019, 11:54
Francament Lluis, si no sapigues la historia no sabría si és un fotomuntatge o és real aquesta foto. Enhorabona.