PDA

Ver la versión completa : Set.26 - 07:37

Jaume Franch
26/09/2019, 11:10
Aquest matí, des del terrat de casa.
Vaig experimentant en aquest tipus de fotografies a contrasol.
El resultat m'anima a seguir fent proves.

11947

Nikon D750 . DF 500mm - f/5,6 - 1/500 - ISO 100

Lafebre
26/09/2019, 15:16
Doncs seguex, segueix, Jaume. És molt atractiu veure aquestes "proves"/fotos impactants.

Felix Bagur
26/09/2019, 15:57
La foto es realment impactant!

Suposo que es molt complicat recuperar les ombres, no se si una doble exposició ajudaria.

Seguiré atent aquestes proves!.

Francisco Aviles
26/09/2019, 18:30
Bona prova, Jaume
Un bon resultat

Joan A. Gomila
26/09/2019, 23:05
Jaume, com que l'has penjada a l'apartat de crítica, don per fet que esperes que t'ajudem a veure possibles millores...

Primer de tot dir-te que des de casa i amb el teleobjectiu que tens disposes d'un excel.lent punt de proves per anar fent fotos amb una cervessa fresca o un cafè al teu costat, quina enveja!!!

Anant a la qüestió tècnica, don per fet que has pujat les ombres per aconseguir detall en les cases. El resultat no em desagrada, encara que en aquest tipus de fotografia a contrallum, per jo, és totalment lícit deixar-ho sense detall. Si et decideixes a pujar ombres com en aquest cas, has d'anar amb compte per que encara que hagis disparat a ISO 100, la pujada d'ombres et genera renou i per tant aconsellaria donar contrast en aquesta zona i passar-li un filtre antirenou. La opció d'una doble exposició que proposa en Fèlix és una altra bona opció.

Elisabet Marti
27/09/2019, 16:20
La foto és impactant, realment li saps treure el rendiment al teu objectiu.
A la part inferior li trobo a faltar alguna cosa, però no sabria dir-te el què. Contrast?

M‘agrada més ara que has tret la firma.

Tito Felix
29/09/2019, 09:07
M'agrada Jaume, però estic totalment d'accord amb el que comenta en Joan Antoni.