Ver la versión completa : Sempre Punta Prima
Raul Sintes
11/09/2019, 18:41
Com no tenc gran producciò fotogràfica, he recuperant una foto que vaig fer fa ja algún temps a Punta Prima (de la mateixa seria de la que tinc a l'exposiciò actualment) i que la considero preu interessant per a veure què en penseu.
iso 200; focal 18 mm; f/9; 25" exp amb filtre neutre de 9 passos
11876
Joan Carres
11/09/2019, 22:17
M'agrada, Raül. Una fotografia que invita a la calma, a la pau. M'agrada la composició: la diagonal verda. M'agraden els colors i el seu atractiu contrast. També la justa sedositat de l'aigua. La profunditat. Molt bé. La tindria penjada a una paret de casa.
Jaume Franch
12/09/2019, 17:37
Totalment d'acord amb en Joan.
De totes maneres, i no és per incordiar Raül, tinc dubtes de que el grau de sedositat no sigui excessiu i desdibuixi massa el mar, sobretot en el límit superior.
Molt bona, Raül. M'agrada molt tal com la presentes. Felicitats.
EscarapelaFF 40x
Bep Taltavull
12/09/2019, 21:12
Per jo està perfecte de tot, composició, tonalitat, llums i exposició. Un regal per a la vista EscarapelaFF 40x
Francisco Aviles
12/09/2019, 21:18
Bona marina... Raúl
Joan A. Gomila
14/09/2019, 15:59
Ja em va agradar molt la que tens a la expo y aquesta no es queda enrera.
Tan sols al primer plà no se si milloraria aixecant les ombres de les zones més fosques.
Per jo la sedositat de l'aigua m'agrada tal com la tens i els colors del cel i la zona del far de l'illa de l'aire són un luxe visual.
Narcis Arpi
15/09/2019, 12:48
M'agrada tal com la presentes. El comentari en relació a la sedositat el tindria en compte si tens oportunitat de repetir la fotografia. Crec que aniria millor en aquest últim pla minimalista.
Raul Sintes
18/09/2019, 15:57
Gràcies pels vostres comentaris.
Jaume: Quant la mar està totalment encalmada tinc la costum d'aplicar una llarga exposiciò, al contrari de quant la mar és brava que solec reduir el temps. Però supòs que va de gustos.
Narcís: Què més voldria jo que anar-hi una altre vegada i tornar a trobar la mar i la llum com aquest dia!!
Pepe Peñafiel
20/09/2019, 15:35
Me encanta Raul, es muy buena. Fotofindera!!!