Ver la versión completa : Do you mind if I take a picture?
Felix Bagur
30/08/2019, 15:27
El Deadvlei (la vall morta) es una de les principals atraccions turístiques de Namíbia.
La afluència de gent tot i ser primera hora així m'ho va confirmar.
Al principi em vaig desesperar una mica, quasi sempre tenia alguna persona enmig del enquadrament.
El sol pujava i les ombres que volia capturar se'n anaven.
Vaig tenir la sort de veure un parell de noies "asiàtiques" que anaven vestides molt elegants, com si anessin a fer un anunci.
En veure la forma en què posaven no em vaig poder resistir de demanar-lis permís per "robar" aquesta foto:
11821
FUJIFILM XT-2 | ISO 200 | f/13 | 1/160s | 50mm (75mm FF)
Lluis Surralles
30/08/2019, 17:18
Ei Felix. De dalt de tot. Aquest és el tipus de fotografia que m´agrada. Té color, composició, glamour, vaja, de tot. Llàstima la branca de l´esquerra que queda just al final de la foto. Per a mi li falta una mica d´aire. De totes maneres EscarapelaFF 100x
Jaume Franch
30/08/2019, 17:36
D'acord amb en Lluís.
EscarapelaFF 40x
Felix Bagur
30/08/2019, 17:48
Gracies per les vostres respostes, a mi també em falta aquesta mica d'espai de la branca del arbre.
Pepe Peñafiel
31/08/2019, 17:05
También de acuerdo con Lluis. La imagen es buenísima. Me encanta.Ese poco de aire por la izquierda quizá la mejoraría aún más.
Marga Pons
01/09/2019, 14:03
L’imatge és molt bona Fèlix, i hi estic d’acord amb els comentaris dels companys.....llàstima que aquestes petites rectificacions sempre els veiem clarament, però quan ja som a casa, aseguts davant l’ordinador.....c’est la vie!
Carlos Silvestre
02/09/2019, 14:34
Nunca había visto este paisaje con un posado. Muy buena.EscarapelaFF 40x
Elisabet Marti
02/09/2019, 16:16
Encar estic intentant assimilar el “atuendo”... molt adient per anar pel desert, trobo....
La foto brutal, me n’alegro que li proposessis posar porque era una oportunitat única!
Felix Bagur
02/09/2019, 16:23
Gracies pels vostres missatges.
Bet: Eren dues noies anavam allà amb la idea de fer-se fotos. Estaven enmig d'una sessió amb un altre fotògraf i jo "em vaig colar" ;-)
Intentant no molestar, des de darrera, vaig tirar unes quantes fotos. Però la noia no posava per mi, ojalà!
El "atuendo": molt adient si ;-)
Raul Sintes
02/09/2019, 17:54
És una gran foto.
M'encanta la composiciò, el posat de la noia, el contrast de colors del vestit, de l'arena que no sé si realment hi ha dos colors o l'has pintada amb el processat i el blau del cel.
No me molesta el retall de la branca del lateral ni de dalt.
Felix Bagur
02/09/2019, 19:37
Gracies Raul,
Sobre els colors de l'arena son així. La base de terra es dura i més clara, el fons es una duna que té un altre color.
Crec recordar que tenia posat el filtre polaritzador, però no ho vaig posar al detall de la foto ja que per la orientació del sol no crec que tingués massa efecte.
Bep Taltavull
03/09/2019, 17:14
Pel meu gust personal i a n'aquest entorn, m'agradaria més la figura d'un òrix en lloc d'una al·lota, però he de reconèixer que t'ha quedat de 10 EscarapelaFF 40xei-5
Narcis Arpi
04/09/2019, 16:43
Molt bona fotografia. Personalment no em molesta gens el tema de falta d'aire que es comenta.
Res més a afegir als comentaris dels companys. A mi tampoc no em molesten gens els retalls de les branques. La diagonal branca esquerra de la imatge-braç dret de la noia-vestit cama esquerra de la noia és d'una gran força. Molt bona edició. Felicitats, Fèlix.
EscarapelaFF 100x
Joan A. Gomila
09/09/2019, 13:01
Ja t'ho han dit gairebé tot, Fèlix, per tant m'afegesc a l'enhorabona i m'alegra veure un tipus de fotografia un poc diferent al que solem penjar al fòrum.
La noia sembla que sabia que feia amb el posat que té tant professional.