PDA

Ver la versión completa : Bycing a BCN

Lluis Surralles
14/08/2019, 09:20
El otro dia yendo a comer a Barcelona, en la calle Enrique Granados, me encontré con esta foto que me impactó por el contraluz i el rojo de las bicicletas. No llevaba càmara por lo que la saqué con el móvil. A mi me gusta.11732

Carlos Silvestre
14/08/2019, 15:10
Estupenda diagonal rematada por la sombrilla del fondo del mismo color que las bicis.

Elisabet Marti
14/08/2019, 16:15
Bon punt de fuga Lluis, benvista, i com diu en Carlos , que el parasol també sigui vermell i estigui al final l'acaba d'arrodonir.
Potser veig els vermells una mica massa saturats?

Jaume Franch
15/08/2019, 23:42
La foto és molt bona. Que estigui feta amb el mòbil, li dóna un plus.
Tècnicament jo li faría alguna correcció de contrast ( excessiu pel meu gust).
No em convenç l'ombrejat del edifici del fons.

Lafebre
16/08/2019, 11:37
Coincideixo amb les opinions que és una bona (i potent) diagonal. També coincideixo amb el contrast que comenta en Jaume i amb la saturació que comenta la Bet.

Joan A. Gomila
16/08/2019, 18:30
Comparteixo les opinions expressades.

La part positiva és la potència de la diagonal i també la combinació del color vermell amb el color negre.

Corregint el que ja han comentat els companys crec que la foto pot millorar.

Lluis Surralles
16/08/2019, 19:06
Potser és un problema de monitor. Jo la veig bé tinguent en compte el moment i la brillantor dels vermells en el contrallum. Si que he potenciat una mica la saturació, però no massa. Li donaré un toquet. Gràcies per els vostres comentaris.

Narcis Arpi
16/08/2019, 21:59
Coincideixo amb les opinions sobre la composició. Com que ara no disposo de res més que no sigui el telèfon, no expresso opinió respecte a les propostes que és fan.

Bep Taltavull
18/08/2019, 21:34
Molt ben vista Lluís, les correccions que indiquen els companys podrien millorar la fotografia