Ver la versión completa : Bycing a BCN
Lluis Surralles
14/08/2019, 09:20
El otro dia yendo a comer a Barcelona, en la calle Enrique Granados, me encontré con esta foto que me impactó por el contraluz i el rojo de las bicicletas. No llevaba càmara por lo que la saqué con el móvil. A mi me gusta.11732
Carlos Silvestre
14/08/2019, 15:10
Estupenda diagonal rematada por la sombrilla del fondo del mismo color que las bicis.
Elisabet Marti
14/08/2019, 16:15
Bon punt de fuga Lluis, benvista, i com diu en Carlos , que el parasol també sigui vermell i estigui al final l'acaba d'arrodonir.
Potser veig els vermells una mica massa saturats?
Jaume Franch
15/08/2019, 23:42
La foto és molt bona. Que estigui feta amb el mòbil, li dóna un plus.
Tècnicament jo li faría alguna correcció de contrast ( excessiu pel meu gust).
No em convenç l'ombrejat del edifici del fons.
Coincideixo amb les opinions que és una bona (i potent) diagonal. També coincideixo amb el contrast que comenta en Jaume i amb la saturació que comenta la Bet.
Joan A. Gomila
16/08/2019, 18:30
Comparteixo les opinions expressades.
La part positiva és la potència de la diagonal i també la combinació del color vermell amb el color negre.
Corregint el que ja han comentat els companys crec que la foto pot millorar.
Lluis Surralles
16/08/2019, 19:06
Potser és un problema de monitor. Jo la veig bé tinguent en compte el moment i la brillantor dels vermells en el contrallum. Si que he potenciat una mica la saturació, però no massa. Li donaré un toquet. Gràcies per els vostres comentaris.
Narcis Arpi
16/08/2019, 21:59
Coincideixo amb les opinions sobre la composició. Com que ara no disposo de res més que no sigui el telèfon, no expresso opinió respecte a les propostes que és fan.
Bep Taltavull
18/08/2019, 21:34
Molt ben vista Lluís, les correccions que indiquen els companys podrien millorar la fotografia