PDA

Ver la versión completa : Love is an open door!

Felix Bagur
06/08/2019, 16:44
Comparteixo amb vosaltres la darrera foto de la via làctia que he fet aquest cap de setmana.

En aquesta ocasió vaig voler provar dues tècniques noves:

Apilar varies fotografies per la via làctia per així intentar reduir renou.
Il·luminar la part de terra per poder baixar ISO i tancar diafragma.

En total van ser 9 fotografies per la via làctia tirades consecutivament i 2 fotografies pel terra: una il·luminant des del cantó dret i l’altre des de el cantó esquerra.

Tots els comentaris son benvinguts.

11713
FUJIFILM XT-2 | Samyang 12mm (18mm FF)
Cel: 9 fotografies a ISO 3200 | f/2.0 | 25 segons
Terra: 2 fotografies a ISO 800 | f/5.6 | 25 segons

Lafebre
06/08/2019, 16:50
Una preciositat, Fèlix. Tècnica a banda (la qual és indiscutible i et felicito), també voldria felicitar-te per la creativitat mostrant-nos una Via Làctia "diferent". Tot un regal per a la vista.
EscarapelaFF 100x

Francisco Aviles
06/08/2019, 18:27
Fantastica !!
Felix m'agrada molt, com diu enVicenç és una mica diferent en aquest tipus de nocturnes

Lluis Surralles
06/08/2019, 19:37
Una foto preciosa. Fotofindera. IArgh una mica mes de llum, molt poca, a la model? EscarapelaFF 40x

Bep Taltavull
06/08/2019, 21:28
Molt bona composició Fèlix, m'agrada molt la ideia.

A jo, que m'agraden els reptes, aquesta fotografia l'hauria feta en una sola presa, però així tens l'oportunitat de provar altres tècniques com dius i intentar millorar-la.

O potser no m'agrada fer hores davant l'ordinador...

Felix Bagur
07/08/2019, 06:03
Moltes gràcies pels vostres comentaris,
Bep també vaig fer-la en una sola presa, més que res per que era sa primera vegada que provava aquestes tècniques i no sabia si me'n sortiria.
Sa idea de fer-la en varies tomes es obtenir una imatge final de més qualitat, amb menys renou i més definida.

Carlos Silvestre
07/08/2019, 19:00
Me gusta la idea y el procesado del cielo y VL. En la línea que sugiere Lluis, pienso que un poco más de luz y contraste en la modelo y muro mejoraría esta preciosa nocturna.
Por cierto, en el procesado del cielo y para eliminar ruido ¿lo has hecho en capas, objetos inteligentes y fusionando en modo Mediana?

Felix Bagur
07/08/2019, 19:31
Gracias Carlos tomo nota de tus sugerencias. El cielo y VL los procese usando un programa gratuito llamado Sequator. Un dia haré la prueba en PS con objetos inteligentes y así comparamos resultados.

Elisabet Marti
07/08/2019, 21:44
Molt original la composició, estas demostrant un ventall de possiblitats força considerbale amb les teves VL! Bravo.

Jo no en sé res d'això de fer nocturnes en varies fotos ... només espero que al teva model no hagués d'estar-se en aquesta posició les 9 fotos! :-)

Narcis Arpi
08/08/2019, 07:29
Una composició no habitual. Molt bona. Comparteixo els comentaris dels companys.

Felix Bagur
08/08/2019, 07:43
Molt original la composició, estas demostrant un ventall de possiblitats força considerbale amb les teves VL! Bravo.

Jo no en sé res d'això de fer nocturnes en varies fotos ... només espero que al teva model no hagués d'estar-se en aquesta posició les 9 fotos! :-)

Gracies Bet,
Les 9 fotos de la VL les vaig fer sense la noia. Però per les del terra, vaig tenir que fer-ne unes cuantes més que 2 ja que iluminar amb lleterna es una cosa que no dominio gaire ;-)

Jaume Franch
10/08/2019, 12:23
Exel·lent foto, tècnica i resultats.
EscarapelaFF 100x
En quan a llums, vull fer una observació:
En el meu monitor auxiliar la veia un pel curta de llums el primer pla i l'arbe. I, els comentaris d'alguns companys, en aquest sentit, m'ho confirmàven.
Però, abans d'opinar, l'he visualitat en el monitor del Mac i la he vist simplement perfecte.
En fotografies on les llums estàn al límit, cal tenir en compte, més que mai, aquest detall.

Enhorabona, Fèlix.

Felix Bagur
11/08/2019, 20:37
Moltes gracies Jaume. Es complicat trobar es punt just de llum. Es meu monitor no es massa bo i no està calibrat per lo que vaig una mica cegues.

Joan A. Gomila
16/08/2019, 18:25
Jo veig sa foto la mar de bé en quan a lluminositat tant del cel com de la zona del primer plà.

Molt bona disposció i posat de la model (ja li pagues drets d'imatge a na Cris?)

La part tècnica per evitar renou a la foto em sembla molt encertada encara que, evidentment duu bastant més treball de processat.

Felix Bagur
19/08/2019, 18:16
Gracies Joan Antoni, na Cris de moment no em cobra res ;-)

Pepe Peñafiel
19/08/2019, 19:10
Me gusta mucho la idea y la realización. La luminosidad del primer plano la encuentro bien tal como la has dejado.
Magnifica VL

Marga Pons
25/08/2019, 13:49
Bona composició Felix, una imatge diferent i molt agradable a la vista. M’agrada molt el procesat de la via làctia i els colors que hi obtens....felicitats!!!

Felix Bagur
25/08/2019, 19:09
Gracies Marga i Pepe. Content que us hagi agradat.

Raul Sintes
27/08/2019, 18:59
La foto la trobo preciosa i molt ben plantejada. No més vull fer un comentari: si no més hagueres il·luminat el terra d'un sol costat, pot ser hagueres conseguit donar més volum a les pedres.