PDA

Ver la versión completa : Paleta de fruites

Lluis Surralles
05/08/2019, 21:01
Aquesta foto la vaig fer l´altre dia amb unes quantes fruites i la paleta de pintar els pessebres.
Càmara Canon Eos 5 Mark II.Obj. Canon 28-70 a 40. I. Iso 100. 1/250. f. 25. 1 Flash Broncolor i pntalla de rebot11710

Bep Taltavull
05/08/2019, 21:21
Molt bon acudit Lluis!!! Pel meu gust hi sobren les pintures, ja que interpreto que les pintures son les fruites.

M'encanta la llum i el vinyeteig

Jaume Franch
05/08/2019, 23:27
Una imatge molt atractiva, Lluís.

Felix Bagur
06/08/2019, 06:02
Molt xula i ingeniosa!

Joan A. Gomila
06/08/2019, 11:34
Primer de tot felicitar-te pel teu enginy (t'acabes de posar a la mateixa alçada que en Xiscu Avilés i açò no és gens fàcil).

Anant a la part tècnica de la foto, el vinyetejat que tant t'agarda emprar en les teves fotos crec que en aquest cas li va molt bé i ajuda a centrar la mirada. En quan a la il.luminació (i com sempre és una opinió personal, totalment discutible) hauria intentat il.luminar un poc des de la part esquerra amb una llum menys potent o fins i tot amb un reflector per ajudar a suavitzar un poc les ombres i per altra banda s'hauria d'intentar controlar els reflexes de la llum principal damunt les fruites ja que en algunes zones sembla que estan massa a llimit (crec que fins i tot un poc passades, a primer cop d'ull i sense haver-ho comprovat amb l'histograma).

Em quedo sobretot amb la idea que m'ha semblat genial!!!!

Lluis Surralles
06/08/2019, 11:52
Gràcies companys. Joan A.:És un honor per a mi que em comparis amb el bodegonero per excelència de FF. En soc un gran admirador i un simple imitador.
Prenc nota de les teves observacions i poso fil a l´agulla per arreglar-ho. Però, no heu vist res mes? Els pincells son afegits. m´agrada que no ho hagueu vist perque aixó vol dir que no ho he fet malament del tot. no com als darrers muntatges, en els que, fins i tot, el boss em va cridar l´atenció. Ja ho va dir en Carlos: "don erre que erre". Si sempre he sigut toçut, imagineu-vos ara als 73 anys.

Joan A. Gomila
06/08/2019, 11:55
Donç aquí l'afegit no es nota i açò vol dir que vas millorant la tècnica. Bona feina.

Lafebre
06/08/2019, 16:38
Bona, Lluís. No només has tingut una bona idea sinó que, a més, l'has sabut dur a la pràctica. Creativa i ben composada. Els pinzells inicien, però marquen bé, una bona diagonal. Felicitats.

Francisco Aviles
06/08/2019, 18:22
Molt bona idea, LLuis
M'agrada no ser l'únic bodegonero de fotofinde
El que diu en Joan, sobre la llum una mica fort, a la meva manera de veure té raó, amb llums més suaus estaria millor.
Però la idea Fantastica, LLuis

Lluis Surralles
06/08/2019, 19:33
Ja ho vaig dir un altre vegada. Aixó dels bodegons és molt còmode i pràctic. Ho pots fer tranquilament a casa i, en acabar, t´ho menges.

Carlos Silvestre
07/08/2019, 19:01
Buena idea, buena iluminación y calidad general del bodegón. Creo que la pintura, o el modo en que la has colocado, desmerece un poco el resto.

Elisabet Marti
07/08/2019, 21:36
Original idea, Lluis.
Jo també veig les llums una mica massa dures, però no m'atreveixo a donar indicacions de com evitar-ho.
Els pinzell t'han quedat molt bé tot i que trobo a faltar alguna ombra en comparació amb les reals.

Narcis Arpi
08/08/2019, 07:35
Bona idea i ben resolta. M'estàs desaniman. Ja m'entens

Lluis Surralles
08/08/2019, 12:41
No et desanimis mai, Narcís. Tu en saps. Gràcies.