PDA

Ver la versión completa : Arquitectura barroca

Bep Taltavull
18/07/2019, 20:54
Darrerament he fet molta fotografia de reportatge i poca d'artística.
Aquesta setmana, la meva filla i jo, vam contractar una visita guiada per la Catedral de Menorca, que les fa un germà meu.
Aquesta fotografia és d'una capella barroca en contrapicat cap a la cúpula i disparada a pols.

ISO............200..............f/3.5...............focal 20mm............vel 1/25...............temperatura 3500K

11673

Lafebre
19/07/2019, 16:32
Content de que tornis a treure el nas pel foro, Bep :). Per cert, on és escrit que la fotografia de reportatge no pot ser artística?. O... què és "fotografia artística" :confused:? Però millor deixem aquest debat per un altre dia, oi?

Potser perquè m'agrada aquest estil, que trobo la fotografia que ens presentes és molt bona. Bona idea, bona llum, bon enquadrament, bona realització... Quién da más?. Felicitats, Bep.

Francisco Aviles
20/07/2019, 17:38
Molt ben encuadrada Bep !!

Elisabet Marti
20/07/2019, 23:10
Bep m’agrada la idea i admiro es teu pols. Però a jo personalment aquestes fotos m’agraden quan són 100% simètriques ( manies meves)

Ara que la llum, molt ben aprofitada

Narcis Arpi
21/07/2019, 12:51
Comparteixo el comentari d'en Vicenç en relació a la parella reportatge-artística.
La fotografia molt ben buscada i resultat excel·lent pel lloc on eres. Penso que perdre una mica de simetria en aquest cas li va bé perquè l'arc i una major lluminositat en aquest punt, em porta la mirada a la cúpula. La part superior de la fotografia ja em resulta més secundari.
EscarapelaFF 40x

Jaume Franch
21/07/2019, 19:22
Exel·lent, Bep.
Bom pols.
EscarapelaFF 40x

Carlos Silvestre
23/07/2019, 11:21
Una imagen clásica de Catedrales este contrapicado. Perfectas las luces en un entorno que imagino "hostil" para la cámara.EscarapelaFF 40x

Raul Sintes
23/07/2019, 17:21
Molt bona Bep. M'agrada tot, llum, enquadrament, equilibri.

Bep Taltavull
25/07/2019, 21:04
Moltes gràcies a tot@s, m'agradaria que em diguéssiu el perquè no la veis simètrica, la meva intenció va ser deixar-li... potser té una mica de rotació??

Per a més informació vos diré que és una sola fotografia exposada pels blancs del centre per no cremar-los, per tant vaig pujar les ombres que ja eren molt fosques

Elisabet Marti
25/07/2019, 21:42
Apart de la lleugera rotació em sembla veure més arc abaix que adalt. Però potser és un efecte òptic degut a que una part està més il.luminada? O potser sóc jo , que sóc força maniàtica.... :-)

Lafebre
26/07/2019, 19:17
Moltes gràcies a tot@s, m'agradaria que em diguéssiu el perquè no la veis simètrica, la meva intenció va ser deixar-li... potser té una mica de rotació??

Per a més informació vos diré que és una sola fotografia exposada pels blancs del centre per no cremar-los, per tant vaig pujar les ombres que ja eren molt fosques

Aquest últim punt d'informació que dones, Bep, crec que és molt important alhora que un bon exemple de tècnica fotogràfica. Si aquesta foto teva agrada (a mi m'agrada molt i així ja ho vaig exposar en la meva primera aportació) és perquè -entre d'altres virtuts- tècnicament compleix una sèrie de requisits, entre ells el del control de la llum en el moment de la presa. Opino que comentaris com aquest teu poden ajudar a entendre que la tècnica en la fotografia (ofici, en deiem abans?) comença molt abans del PS. Gràcies, Bep. :)

Bep Taltavull
28/07/2019, 10:07
Aquest últim punt d'informació que dones, Bep, crec que és molt important alhora que un bon exemple de tècnica fotogràfica. Si aquesta foto teva agrada (a mi m'agrada molt i així ja ho vaig exposar en la meva primera aportació) és perquè -entre d'altres virtuts- tècnicament compleix una sèrie de requisits, entre ells el del control de la llum en el moment de la presa. Opino que comentaris com aquest teu poden ajudar a entendre que la tècnica en la fotografia (ofici, en deiem abans?) comença molt abans del PS. Gràcies, Bep. :)

Estic amb tú en aquest comentari, ho he posat aposta perque, a pesar de que no estic en contra de la tècnica del HDR o Bracketing, sempre que sigui possible ho faria en una sola presa.