Ver la versión completa : Bangkok by night
Elisabet Marti
05/07/2019, 17:31
Una altra foto concebuda amb l'intenció de transmetre l'atabalament nocturn de la nit de Bangkok ( a on he tingut la sort d'anar per raons laborals i he sobrevsicut sense cap ensurt gastric malgrat sopar cada nit street food d'aquest barri)...
quin canvi amb la nova Fuji Xt2 això de fer nocturnes!
Coments welcomed :-)
M, ISO6400, f/3.6, 1/125s
11636
Eeeeep! Això és una altra cosa. Per mi és molt millor aquesta que no pas "La fira" que vas penjar abans. Aquí hi ha unes diagonals laterals molt ben situades i la paradeta del "79" que hi ajuda i en forma part. Bona intenció i ben resolta. Pel que fa la càmera i recordant les fotos amb poca llum que havies penjat, no hi ha cap dubte de la millora. Felicitats!
Narcis Arpi
06/07/2019, 12:35
Entenc que l'atabalament nocturn es perquè no deuen tancar mai la botiga i sort, perquè no veig altres fonts d'il·luminació. Respecta a la fotografia ben buscat el moment, ja que tothom està al seu lloc i ningú molesta.
Carlos Permuy
06/07/2019, 13:15
M'agrada però em falta que et faci entrar dins la foto. De més aprop crec que milloraria molt però és bona! :)
Jaume Franch
06/07/2019, 13:39
Bona foto. A destacar la qualitat en un ambient lluminós especial.
Comentaris tècnics:
Has reduït soroll, no?
Verticalitat, espais que no aporten res i "Vinyetejat" natural que, jo, corregiría.
Pepe Peñafiel
07/07/2019, 11:25
Me encanta el ambiente captado y la luminosidad que has conseguido en las luces altas.
Marga Pons
15/07/2019, 20:01
Molt bona foto! M'encanten les fotos nocturnes a les ciutats, es capta molt bé la "vidilla" dels carrers i dels seus habitants, i aquest a n'és un bon exemple. Bona composició Bet i bona resolució de les llums del moment.