Ver la versión completa : Triatlon as Castell
Raul Sintes
14/06/2019, 10:22
Aquest darrer dissapte, as Castell es va fer una Triatlò i vaig provar de fer algun "barrido" moltes fotos pero de magres resultats. Tot i així, no vaig quedar mal satisfet.
Aquesta és una de ses millores que vaig conseguir.
f/11; iso 100; 18 mm; exp. 1/80
11572
Jaume Franch
14/06/2019, 19:33
Jo la veig molt correcte.
M'agrada, Raül. Aquest tipus de fotos, ja ho saps, no són gens fàcils de fer i te n'has sortit més que bé. Si vols provar de reduir aquest petit moviment del ciclista (a mi no em molesta gaire, però) pots provar el següent:
Filtro -->enfocar --> enfoque suavizado --> I en el desplegable on diu "quitar", triar "desenfoque de movimiento". Els valors de quantitat i radi depenen de cada foto i cal fer proves. Vigila en no passar-te perquè és un tractament agressiu.
Bona foto, Raül! :very_drunk:
Francisco Aviles
16/06/2019, 11:22
Ben resolta... Raul
Lluis Surralles
16/06/2019, 17:51
A mi me parece muy bien, Raul. Felicidades
Carlos Silvestre
18/06/2019, 15:48
Es un barrido correctísimo.
Narcis Arpi
18/06/2019, 21:24
M'agrada Raul.
Raul Sintes
19/06/2019, 17:26
Interessant procés que millora bastant el resultat. He aplicat la quantitat de 248; radio 3,1 i quitar desenfoque li he posat un 2.
No será la única vegada que apliqui aquesta correcciò. Moltes gràcies.
M'agrada, Raül. Aquest tipus de fotos, ja ho saps, no són gens fàcils de fer i te n'has sortit més que bé. Si vols provar de reduir aquest petit moviment del ciclista (a mi no em molesta gaire, però) pots provar el següent:
Filtro -->enfocar --> enfoque suavizado --> I en el desplegable on diu "quitar", triar "desenfoque de movimiento". Els valors de quantitat i radi depenen de cada foto i cal fer proves. Vigila en no passar-te perquè és un tractament agressiu.
Bona foto, Raül! :very_drunk:
Interessant procés que millora bastant el resultat. He aplicat la quantitat de 248; radio 3,1 i quitar desenfoque li he posat un 2.
No será la única vegada que apliqui aquesta correcciò. Moltes gràcies.
Me n'alegro que t'hagi sigut d'utilitat, Raül.