Ver la versión completa : Le Papillón
Francisco Aviles
22/04/2019, 18:05
Una imagen un poco fuera de mi linea, muy suave...11431
Lluis Surralles
22/04/2019, 18:18
M´encanta, Xisco. El que no veig tan clar és aquesta mitja empolla desenfocada, sobre tot la part de dalt. Per a mi hauria d´estar sencera i enfocada. Pero la foto, apart d´aquest detall, la trobo preciosa.
Raul Sintes
22/04/2019, 20:04
Creatiu i ben realitzat. M'agrada la composició.
Jaume Franch
22/04/2019, 23:26
Ho sento, no m'acaba de fer el pes.
No sé si és una foto guanyadora en un concurs, però a mi m'agrada molt. Tant el "dibuix" de la foto com la composició i els colors els trobo molt encertats. A mi sí que m'agrada l'ampolla la mitja ampolla. El que no acabo d'entendre és per què l'ampolla està afectada per la mateixa textura que el fons. Bona, Xiscu!
Carlos Silvestre
23/04/2019, 14:38
No veo claro ese recorte de la botella salvo que la intención sea crear tensión visual.. El resto de una calidad envidiable...incluido ese flash rojizo de la derecha.
Francisco Aviles
23/04/2019, 15:31
11440Si, mi intención es centrar la mirada en la composición de las flores y la mariposa, la botella que se viera lo menos posible.
Y en definitiva hacer algo diferente que ya es dificil.
Gracies, Vicenç un altra sense la textura
11440Si, mi intención es centrar la mirada en la composición de las flores y la mariposa, la botella que se viera lo menos posible.
Y en definitiva hacer algo diferente que ya es dificil.
Gracies, Vicenç un altra sense la textura
:)