PDA

Ver la versión completa : Edifici iGuzzini

Elisabet Marti
05/02/2019, 22:12
Estrictament entra dins del tema del mes....

Vista nocturna de l'edifici de l'empresa fabricant de llums iGuzzini a Sant Cugat.
És una especie d'elipse recoberta de tela que per la nit il·luminen normalment de color vermell, però penso que de vegades també d'altres colors.
Es troba molt aprop de casa meva així que la setmana passada aprofitant que ningu m'esperava a casa, sortint de la feina vaig agafar cotxe i trespeus i vaig anar a provar sort.

(Jaume he triat un edifici el·liptic per a que no em puguis "criticar" cap verticalitat MonoMutei 22)

11177
36mm (eq 72mm ), 40 seg, f22, iso200

Lafebre
06/02/2019, 16:33
Felicitats, Bet. Trobo que és una molt bona foto. Magrada tant de concepció com de realització. La diagonal dels feixos de llums és molt bona i ben resolta. L'edifici de l'esquerra, ben situat, amb les franges del mateix color que un dels feixos, tot un encert.

Lluis Surralles
07/02/2019, 13:46
Tot i que aquestes llums dels cotxes estan molt bé i li donen un plus com a foto, penso que l´edifici en questió hagués hagut de tenir mes protagonisme.

Elisabet Marti
07/02/2019, 14:41
Lluis ho sé, però no és possible sense baixar a l’autopista ....

Jaume Franch
07/02/2019, 15:21
Jo crec que aquesta bona foto urbana nocturna lliga amb el Tema del més anterior, no amb el d'aquest de Colors en Arquitectura, no creus?
Pertanyi a un tema o a l'altre, m'hi sobra gran part del cel negre i m'hi falten les dades EXIF.

Elisabet Marti
07/02/2019, 15:56
Ja m'esperava que tant de cel no fos del gust de tothom, però jo crec que enmarca bé la imatge, no sóc partidaria del " regla dels terços hasta la muerte".

La idea era fer la foto d'aprop per que quadres més amb el tema del mes, però des de la façana principal no té gràcia (cotxes aparcats, etc...), potser hi torni i ho provi de nou. Però vaja, més ben igual, mou-la d'apartat si ho prefereixes.

Les dades exif estan sota la foto.

Lafebre
07/02/2019, 20:38
Jo crec que aquesta bona foto urbana nocturna lliga amb el Tema del més anterior, no amb el d'aquest de Colors en Arquitectura, no creus? ...
EXIF.
Però també podria anar a l'apartat general, no? És una foto que, de per sí, té cabuda en molts apartats.

Narcis Arpi
11/02/2019, 13:41
M'agrada la fotografia. No em molesten gens les parts negres.

Elisabet Marti
11/02/2019, 19:20
Gràcies Narcís. Celebro que t‘agradi.