Ver la versión completa : Líbero internacional
Joan A. Gomila
27/01/2019, 19:14
Com alguns sabeu, en el partit d'ahir de l'Avarca de Menorca contra el DSV CV Sant Cugat vam esser 3 fotofinderos fent-hi fotos. Esper que els altres companys també mostrin alguna de les fotos que van fer.....
De les que jo vaig fer, he triat aquesta com a homenatge a la jove líbero que fa poc ha estat inclosa dins la selecció espanyola, un premi ben merescut per la gran feina que fa.
11148
Nikon D610 amb Nikkor 70-200 a 200 mm + retall
ISO 6400, f/3,5, 1/1250
Narcis Arpi
27/01/2019, 21:52
Bon homenatge. M'agrada la composició i la mirada de la noia i l'activitat que mostra
Bep Taltavull
27/01/2019, 22:07
Bona Joan!! composició i tractament suau. Ets es crack d'es volei EscarapelaFF 40x
Carlos Silvestre
27/01/2019, 22:21
Esta es de las mejores de tu serie de voley.
Francisco Aviles
28/01/2019, 10:37
Aquest tractament és millor Joan
Bona esportiva foto
Bona foto, Joan A. Com ja s'ha dit, té una bona composició, denota acció i força i la mirada de la jugadora et condueix directament a la pilota. Molt bé. Dit això, opino que la part inferior de la foto sobra i li treu força a la imatge final. Tal per on està tallada la cama dreta de la jugadora i el cap desenfocat no li fan cap favor. Si tens ganes de fer-ho, retalla la foto per tal que només es vegi la part blava del terra i l'anivelles per les verticals, a veure que et sembla.
Jaume Franch
29/01/2019, 00:07
Bona, Joan A., magnífica foto.
Té importància que aquesta excel.lent jugadora es digui M.A. Gomila? ( ja ho sé que no és la teva filla, ja, però no deixa de ser curiós, oi?).
Lluis Surralles
29/01/2019, 13:48
Molt bona foto esportiva, Joan A. Estic d´acord amb els companys en la riquesa de la força i la mirada de la noia. Excelent. Pero també estic d´acord, i molt, amb l´opinió d´en Vicens. Aquest cap desenfocat que, a mes a mes, tapa un troç de peu, i l´altre peu tallat, desmilloren la foto. La opció bona és la de retallar
la foto per baix, encara que tallis la cama pel genoll. Guanyarà molt.
Joan A. Gomila
02/02/2019, 13:11
Moltes gràcies per comentar la foto.
Degut a la posició de la jugadora, tenc molts de dubtes en quan a la zona per on retallar la foto. S'accepten consells.
Bep Taltavull
02/02/2019, 14:08
Moltes gràcies per comentar la foto.
Degut a la posició de la jugadora, tenc molts de dubtes en quan a la zona per on retallar la foto. S'accepten consells.
Jo tan sols clonaria el cap i punto. emoticon 0630
Lluis Surralles
02/02/2019, 18:24
Estic d´acord amb en Bep. Penso que la millor opció és eliminar el cap desenfocat.
Joan A. Gomila
02/02/2019, 19:21
Bep i Lluis, ho provaré en tenir ocasió.
Jaume, certament és una coincidència que tant na Maria Antonia i la meva filla duguin el mateix llinatge i que juguin a la mateixa posició dins el camp. L'any passat, quan na Teresa jugava amb el primer equip era la suplent de na Maria Antonia i a la pàgina web de la federació espanyola els hi van posar els mateixos dos llinatges per equivocació, com si fossin germanes, jajaja.
Marga Pons
03/02/2019, 16:59
Molt dinàmica i colorida. Una bona foto Joan! Hi ha fotos que tens clar que necesiten un petit retall, però que difícil saber on el necesiten realment.
Joan A., ja que ho demanes expressament, jo retallaria tal com t'ho vaig exposar en el meu comentari original. Està clar que totes les opcions de millora poden ser vàlides encara que no siguin compartides. Per concepte, jo no clonaria mai res en una foto d'esports. Són punts de vista.