Iniciar sesión

Ver la versión completa : S'Escull d'en Caragol

Joan A. Gomila
27/01/2019, 19:01
Avui matí he anat fins davant aquest escull que, si no m'equivoc, és l'únic escull de Menorca senyalitzat amb una balisa lluminosa.

La idea era fer una foto minimalista i en blanc i negre. El motiu del blanc i negre era per que creia que no hi hauria una gran varietat cromàtica i també per la llum que hi havia en aquell moment. La sorpresa ha estat en arribar a casa i mirar els raws que m'he trobat amb uns colors de la mar que m'han agradat bastant, així que he decidit deixar-la en color.

11147

Nikon D610 amb Nikkor 70-200 a 160 mm + CPL + Big Stopper Lee
ISO 100, f/16, 15 segons

Narcis Arpi
27/01/2019, 21:59
Idea ben trobada. Potser intentaria ressaltar una mica els núvols i l'escull. Tot i el comentari he de dir que m'agrada.

Bep Taltavull
27/01/2019, 22:05
Com a fotografia minimalista m'agrada força i veig un encert deixar-la en color EscarapelaFF 40x

Carlos Silvestre
28/01/2019, 07:21
Efectivamente, ese sutil tono rojizo del agua le da el toque que decanta hacia el color. Buena opción y una estupenda foto minimalista.

Francisco Aviles
28/01/2019, 10:35
Doncs si, Joan en color millor
Bona i minimalista imatge

Lafebre
28/01/2019, 17:56
Tens raó, Joan A., els colors són tot un encert. Estic d'acord en que és una bona foto minimalista. Dit això i sense treure mèrits a la foto actual però tenint en compte que com dius, és una balisa lluminosa, el primer que m'ha vingut al cap és repetir la foto a una hora més fosca amb menys llum ambient i la balisa amb la llum encesa. Si hi estàs d'acord, ja tens feina... :very_drunk:

Jaume Franch
28/01/2019, 22:59
M'encanta la foto, la seva llum i colors suaus, així com la intenció de inimalisme.
No m'agrada gens la dureza de la balisa, que contrasta excessivament amb la dolçor de la resta de la foto.