Ver la versión completa : Autorretrato
Bep Taltavull
18/01/2019, 11:37
Ara que ja han passat les festes, he fet una sortida exprés per provar i comprovar els resultats dels regals de reis.
En aquest cas vaig combinar un polaritzador amb un degradat suau de resina de 2.5 passos i un degradat invers de vidre de 3 passos
ISO 200...............f/22.................vel. 1,30s..............focal 24mm...............temp.8000K
11122
Joan A. Gomila
18/01/2019, 18:06
Bona composició i molt bon ús dels filtres.
La petita barca que sembla que hi ha a la mar l'hauria clonada directament per que pens que no aporta res a la foto al ser tant petita.
Veig un discret halo al perfil de les roques des de la zona de la figura fins a l'extrem dret de la foto.
Francisco Aviles
18/01/2019, 18:11
Molt bona compo, Bep !!
En Joan té molt bona vista
Joan A. Gomila
18/01/2019, 18:16
Molt bona compo, Bep !!
En Joan té molt bona vista
Acabo de recollir les noves ulleres de la vista....
Una bona composició, una bona llum, domini de l'entorn i mestratge en la utilització de filtres acostuma a donar com a resultat això, una bona foto. No li donc cap importància a l'halo perquè entenc que s'ha creat al redimensionar la imatge. Molt probablement, si es fes una còpia en paper de l'original no apreciariem res. Felicitats, Bep.
EscarapelaFF 40x
Bep Taltavull
18/01/2019, 22:26
Gràcies pel vostre temps amics!!
Defenso la ideia de no clonar la barca perque tenia molt d'interés en que sortis, pels recorda que em duu, el que passa que en el moment de la foto es va posar de popa i no s'aprecia be la silueta.
El petit halo que comentes, Joan, és degut a la màscara d'enfoc, el vaig veure una volta la vaig pujar, i ja que xerram d'això, sabeu si el mateix programa del foro té un enfocament automàtic de les imatges??
Abans no em passava mai aquest sobreenfocament i ara veig que si...
Joan A. Gomila
18/01/2019, 22:40
Gràcies pel vostre temps amics!!
Defenso la ideia de no clonar la barca perque tenia molt d'interés en que sortis, pels recorda que em duu, el que passa que en el moment de la foto es va posar de popa i no s'aprecia be la silueta.
El petit halo que comentes, Joan, és degut a la màscara d'enfoc, el vaig veure una volta la vaig pujar, i ja que xerram d'això, sabeu si el mateix programa del foro té un enfocament automàtic de les imatges??
Abans no em passava mai aquest sobreenfocament i ara veig que si...Bona pregunta.....
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Lluis Surralles
19/01/2019, 17:18
Molt bona foto, Bep. Si és un autoretrat vol dir que el personastge ets tu. Penso que vas haver de còrrer per colocar-te en el lloc precís i en el moment precís per arrodonir la composició. També penso que m´he de fer unes ulleres noves perque, per mes que miro no veig ni la barca, ni l´"halo". Es veu que estic caducat . Bromes apart: Una gran foto.EscarapelaFF 40x
Jaume Franch
20/01/2019, 00:56
Magnífica foto.
El processat no em convenç.
Jo contrastaría més o treuría "neblina" amb ACR, i després (s'accentúen al contrastar) treuría halos.
EscarapelaFF 40x
Bep Taltavull
20/01/2019, 18:42
Molt bona foto, Bep. Si és un autoretrat vol dir que el personastge ets tu. Penso que vas haver de còrrer per colocar-te en el lloc precís i en el moment precís per arrodonir la composició. També penso que m´he de fer unes ulleres noves perque, per mes que miro no veig ni la barca, ni l´"halo". Es veu que estic caducat . Bromes apart: Una gran foto.EscarapelaFF 40x
Gràcies Lluís, doncs si, tenia 10 segons per anar al lloc correcte i en dues ocasions ni siquiera vaig arribar a temps, corria com un boig per les roques, jajaja
Bep Taltavull
20/01/2019, 18:43
Magnífica foto.
El processat no em convenç.
Jo contrastaría més o treuría "neblina" amb ACR, i després (s'accentúen al contrastar) treuría halos.
EscarapelaFF 40x
Gràcies Jaume, potser si que se la podria contrastar un poc més, peró no volia una imatge dura, si no més be tirant a suau.
Jaume Franch
20/01/2019, 19:33
Gràcies Jaume, potser si que se la podria contrastar un poc més, peró no volia una imatge dura, si no més be tirant a suau.
Doncs, així està be, Bep.
Carlos Silvestre
20/01/2019, 20:26
Tu diminuta figura frente al espectáculo de la naturaleza. Una gozada.EscarapelaFF 40x
Cisco Dura
21/01/2019, 00:19
Bona aplicació dels filtres, bona idea de posar el factor humà, però li trob que falta alguna cosa. Potser la figura massa petita, no ho sé. I
Narcis Arpi
22/01/2019, 20:10
M'agrada molt la fotografia EscarapelaFF 40x.
Jo he modificat l'enfoc que he fet, en fotografies que envio, perquè un cop aquí les trobo massa enfocades i a casa les veig bé sense modificar res.
Jaume Franch
23/01/2019, 08:27
M'agrada molt la fotografia EscarapelaFF 40x.
Jo he modificat l'enfoc que he fet, en fotografies que envio, perquè un cop aquí les trobo massa enfocades i a casa les veig bé sense modificar res.
INteressant el que dius , Narcís.