PDA

Ver la versión completa : Ajuntament de Ciutadella



Bep Taltavull
15/01/2019, 22:23
Otra para el tema del mes. La encontré por casualidad en el disco duro. Tiene un par de años

La temperatura de color me gustó así para que no fuera tan monocromática.

11120

Jaume Franch
15/01/2019, 22:25
Preciosa. Potser un pel massa freda, no?

Lluis Surralles
16/01/2019, 10:33
El que diu en Jaume. Una foto molt bonica, a l´hora blava, pero potser una mica massa blava.

Carlos Silvestre
16/01/2019, 16:44
Nuestros sensores orgánicos son incompatibles: tiendo a ver tus fotos algo frías y tú las mías demasiado cálidas ¿Retinas Nikon vs Canon?Boig 40

Lluis Surralles
16/01/2019, 17:10
No, Carlos. Lo que yo he querido decir es precisamente que la encuentro demasiado fria.

Lafebre
17/01/2019, 16:49
Molt bona visió de la foto. Aquest primer pla de la font amb l'edifici il·luminat de l'ajuntament al fons el trobo molt atractiu. També m'agrada molt la combinació de llums càlides i fredes a l'edifici.

No entraré a opinar sobre la temperatura de color general de la foto perquè entenc que, sigui la que sigui, freda o càlida, no és cap defecte sinó el producte del gust personal de cada autor.

Lluís,
Llegint tots el comentaris anteriors, em fa l'efecte que el comentari d'en Carlos respecte els "sensors orgànics incompatibles" no va dirigit a tu sinó al Bep.

Bep Taltavull
18/01/2019, 11:49
Gràcies companys pels vostres comentaris, potser si que és una mica freda, però quan hi ha llums de diferents temperatures de color es fa dificil triar-ne una d'encertada.

Es clar que es podrien fer màscares i altres coses...

Narcis Arpi
22/01/2019, 19:57
Bep, m'agrada tal com l'has presentat. D'acord que la varietat de llums complica la feina.

Joan A. Gomila
23/01/2019, 13:58
És complicat trobar un equilibri de les diferents temperatures de llums que hi ha. Pel meu gust no l'hauria deixada tant freda, però si a tu t'agrada així, ja m'està bé.

Raul Sintes
24/01/2019, 13:00
No record haver vist la façana de l'Ajuntament amb aquesta blavó, supòs que és degut a sa temperatura de color que t'ha quedat així. S'enquadrament de sa foto la veig perfecta. També veig que té una lleugera tendencia a caure cap a la dreta.