Ver la versión completa : Observats des de les alçades
Elisabet Marti
12/11/2018, 17:14
10903
He intentat fer tot el possible per resaltar més el gos que, des del balcó observa els vianants. Però més no m'en surto. Suggerències benvingudes, com sempre.
B.
Raul Sintes
12/11/2018, 17:27
La foto es testimonial y m'agrada. Llàstima que hagis retallet els peus dels personatges i també la porta.
Elisabet Marti
12/11/2018, 18:38
Raúl
es tracta d’una plaça central enlairada sobre un parell d’esglaons, i tant els caminants com jo ens trobavem al voltant, ès a dir sora dels esglaons. Era inevitable tallar els peus i la porta per això vaig jugar amb les ombres del terra, intentant aportar a la part inferior de la foto alguna cosa més interessant que només peus tallats :-)
Narcis Arpi
13/11/2018, 18:02
La foto és urbana i aquí trobem el que trobem. Probablement jo hauria prescindit de fer-la per l'assumpte dels peus i aixó no m'agrada perquè al carrer també es pot fer aquesta foto.
Bep Taltavull
13/11/2018, 22:17
Crec que es una bona imatge, ben composada i editada, per l'entorn, jo la veig en blanc i negre.
Es podria resaltar el gos del balcó donant-li una mica més de llum. però ja en te molta...
Elisabet Marti
13/11/2018, 22:45
Crec que es una bona imatge, ben composada i editada, per l'entorn, jo la veig en blanc i negre.
Es podria resaltar el gos del balcó donant-li una mica més de llum. però ja en te molta...
De fet ja jo vaig provar.... pero sent un gos negre....complicat!
Coincideixo amb l'opinió d'en Bep, que és una imatge ben composada i ben editada. El de fer-la en BN ja no hi entro, perquè crec que en aquest cas qualsevol de les dues opcions (BN o color) li van bé. L'edició de la paret de les dues cases la trobo molt bona. Un detall que m'agrada molt és la diagonal visual gat del balcó-personatges i gos del carrer. Lo dels peus tallats?, Dona, si s'hagués pogut evitar, millor.
Carlos Silvestre
14/11/2018, 15:52
Bueno, los más versados en el tema ya te han comentado las posible correcciones para tener en cuenta en la próxima foto tomada en la calle.
Yo sugiero un procesado o en BN o, por el contrario, algo más saturado.
Pepe Peñafiel
17/11/2018, 13:21
Me uno al coro de probar el BN , la escena esa muy bien vista