PDA

Ver la versión completa : Otra de la misma zona



Bep Taltavull
05/11/2018, 20:23
una altra de la mateixa època

10854

Jaume Franch
05/11/2018, 22:23
Xula, Bep.
Potser el vinyetejat és un pel excessiu.
EscarapelaFF 40x

Lafebre
06/11/2018, 18:31
M'agrada molt tal com està, Bep.
EscarapelaFF 40x

Bep Taltavull
09/11/2018, 22:43
En primer lloc, Jaume, vull demanar-te disculpes per haver pujat una fotografia del mateix lloc que tu tot seguit del teu fil.

Tenia un parell de marines preparades per pujar i vaig pujar aquesta sense veure que tú l'havies pujada feia unes hores, i el títol " Otra de la misma zona"

em referia a la zona de l'anterior que havia pujat que portava el títol de "Pedra", que està feta a la mateixa platja.

Em sap greu perque semblava que voldria competir amb tú amb una fotografia del mateix lloc.ei-20

Jaume Franch
09/11/2018, 23:01
En primer lloc, Jaume, vull demanar-te disculpes per haver pujat una fotografia del mateix lloc que tu tot seguit del teu fil.

Tenia un parell de marines preparades per pujar i vaig pujar aquesta sense veure que tú l'havies pujada feia unes hores, i el títol " Otra de la misma zona"

em referia a la zona de l'anterior que havia pujat que portava el títol de "Pedra", que està feta a la mateixa platja.

Em sap greu perque semblava que voldria competir amb tú amb una fotografia del mateix lloc.ei-20

Ca!. ni m'ha passat pel cap que volguessis comparar-la amb la meva. Et conec prou com per saber que no t'has de disculpar, Bep.
A més, encara que les fotos siguin del mateix lloc, em sembla molt interessant constatar les diferentes maneres que es pot fotografiar.

Carlos Silvestre
10/11/2018, 17:31
La veo un tanto pasada de procesado.

Bep Taltavull
11/11/2018, 08:16
La veo un tanto pasada de procesado.

Si, Carlos, está procesada en esa época en que procesaba y procesaba... :rolleyes:

Pepe Peñafiel
11/11/2018, 10:37
Pies ami me sorprende esta imagen sea tuya. Por el procesado no por que no tenga calidad , que la tiene.
Lo dicho. Como vamos evolucionando en nuestras tendencias...