Iniciar sesión

Ver la versión completa : Meditando al amanecer

Bep Taltavull
24/10/2018, 21:28
Una madrugada en Cala Morell, me gusta mucho este lugar como campo de pruebas y siempre surge algo inesperado.

También sirve como lugar para la meditación.

ISO 800................ f/9....................vel. 1/250 + estabilizador..............focal 270mm...............a pulso

10698

Jaume Franch
25/10/2018, 13:13
M'encanta. Molt bona, Bep.
EscarapelaFF 40x

Lafebre
25/10/2018, 18:17
Què bona, Bep! La petita figura humana -impecablement situada dins la imatge- dóna grandiositat a l'entorn. Molt ben pensada. Molt bon enquadrament. No li veus una certa dominant vermella? (a l'aigua és on la noto més, però també a la roca). M'estranya que en Jaume no hagi dit res. :confused:.
EscarapelaFF 40x

Antoni Cladera
25/10/2018, 19:39
Bona meditació si hi ha per fer a aquestes roques....
La roca de color la veig bé, però la composició, agafant tant poca aigua dona la sensació d'estar "empotada" La roca tan present i amb un pes visual, tant pel color i la forma, no acaba d'integrar-se, pel meu parer, a la imatge...
La persona, ben situada,... res a dir...

salut

Pepe Peñafiel
27/10/2018, 08:33
Esa figura humana, que grandiosidad e importancia que da a la imagen.. Muy bien vista

Narcis Arpi
27/10/2018, 20:19
Ben vista. Estic d'acord de que potser falta un pel d'aigua. Si com dius la foto és feta de bon matí, el color de l'aigua es propi de quan estem a la sortida del sol. M'agrada.

Jaume Franch
27/10/2018, 20:23
Què bona, Bep! La petita figura humana -impecablement situada dins la imatge- dóna grandiositat a l'entorn. Molt ben pensada. Molt bon enquadrament. No li veus una certa dominant vermella? (a l'aigua és on la noto més, però també a la roca). M'estranya que en Jaume no hagi dit res. :confused:.
EscarapelaFF 40x

Doncs no, no he fet menció de la suposàda dominant vermella perque vaig creure que correspon al color, com diu en Narcís, natural d'aquell moment.
Però no hi posaría la ma al foc.

Francisco Aviles
27/10/2018, 21:07
M´agrada Bep !
Una compo diferent,les persones som insignificants, davant la grandesa de la la natura

Marga Pons
01/11/2018, 21:09
Que petits que arribem a ser al costat de la grandiositat del món! Un bon lloc per meditar Bep