PDA

Ver la versión completa : Dues fotofinderes



Jaume Franch
27/09/2018, 13:10
Dues fotofinderes, una oficial i l'altre oficiosa; perň igualment companyes d'afició.
Una bona representació femenina del Grup.

10555

Joan A. Gomila
27/09/2018, 13:27
Molt bé la quota femenina del grup. Tant de bň algun dia no faci falta parlar de quotes femenines ni de llistats cremallera, voldrŕ dir que la igualtat entre sexes és més a prop.

Jaume Franch
28/09/2018, 16:33
Molt bé la quota femenina del grup. Tant de bň algun dia no faci falta parlar de quotes femenines ni de llistats cremallera, voldrŕ dir que la igualtat entre sexes és més a prop.

No és el lloc per ampliar aquest tema de la igualtat / paritat, perň quant surt, no puc més que matissar que, segons el meu entendre, el que hem d'aconseguir és la igualtat d'oportunitats, no de nombre.

Joan A. Gomila
28/09/2018, 16:36
No és el lloc per ampliar aquest tema de la igualtat / paritat, perň quant surt, no puc més que matissar que, segons el meu entendre, el que hem d'aconseguir és la igualtat d'oportunitats, no de nombre.Ho entenc, Jaume. De fet tenia dubtes sobre si posar-ho o no, perň, pel meu entendre, vaig donar per fet que no es tractava de política, religió ni futbol si no d'un dret fonamental de les persones. Així i tot ho entenc i ho accepto. Pots borrar el missatge, si vols.

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Jaume Franch
28/09/2018, 17:20
Ho entenc, Jaume. De fet tenia dubtes sobre si posar-ho o no, perň, pel meu entendre, vaig donar per fet que no es tractava de política, religió ni futbol si no d'un dret fonamental de les persones. Així i tot ho entenc i ho accepto. Pots borrar el missatge, si vols.

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

No, no, Joan A.
No m'he explicat be.
El dubte que plantejava, de si parlar del tema era adient, anava per el meu comentari.

Joan A. Gomila
28/09/2018, 17:31
No, no, Joan A.
No m'he explicat be.
El dubte que plantejava, de si parlar del tema era adient, anava per el meu comentari.

Ah, perdona, Jaume, no ho havia entčs, bonu, tampoc cal extendre'ns gaire amb aquests dubtes dins el fil de la foto. El millor que podem fer és gaudir d'aquesta altra foto de Fotofinder@s, no trobes? OlleresSol 3 40

Lafebre
29/09/2018, 09:30
La foto mostra quant de sacrificada és la nostra afició :D. Si no va agafar mal d'esquena...