Ver la versión completa : Mesura clara
Lluis Surralles
20/07/2018, 17:24
Ahir vaig tornar a insistir en aquest tema (peus de rei)10260
Jaume Franch
20/07/2018, 19:14
La idea és molt bona, el que no em convenç és el Blanc/Negre, potser per el seu processat?.
Me gusta la idea y coincido con Jaume hasta cierto punto. Yo dejaría el blanco y negro excepto en la birra que la pondría en color.
Jaume Franch
20/07/2018, 21:05
Me gusta la idea y coincido con Jaume hasta cierto punto. Yo dejaría el blanco y negro excepto en la birra que la pondría en color.
No és mala idea, no.
Joan A. Gomila
20/07/2018, 22:01
Com que som a l'apartat de crítica fotogràfica diré que coincideixo amb l'observació feta per en Jaume, encara que potser per motius diferents....
En el meu cas li veig manca de contrast general a tota la imatge.
El tema de desaturació selectiva també pot ser bona idea però açò ja depen més del que vulgui l'autor.
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Lluis Surralles
21/07/2018, 08:09
A mi la desaturació selectiva no ´acaba de convèncer. Per aquest motiu us faig arribar la versió en color, que era l´original.10261
Jaume Franch
21/07/2018, 11:20
Ja saps la meva opinió, m'agrada molt més.
Però en la teva foto manes tú.
Molt bona idea en la foto, Lluís. Veient l'evolució de la sèrie, està clar que cada vegada empres peus de rei més avançats tecnològicament :). En aquest cas m'agrada més la foto en color.
La foto és un muntatge, oi Lluís. És que del contrari hi ha coses que no em lliguen, a la foto.
Cisco Dura
21/07/2018, 16:48
M'agrada més la de color, i la trob molt bona idea.
Lluis Surralles
21/07/2018, 18:09
Si Vicens, és un muntatge. Encara no domino prou la tècnica i aixó és nota. El que passa és que jo valoro mes l´idea que la tècnica (que, evidentment, hi ha d´esser.
Per aquest motiu m´he declarat i em declaro un gran admirador dels bodegons d´en Xisco Avilés.
Tinc mes coses que seguiré pujant.
Si Vicens, és un muntatge. Encara no domino prou la tècnica i aixó és nota. El que passa és que jo valoro mes l´idea que la tècnica (que, evidentment, hi ha d´esser.
Per aquest motiu m´he declarat i em declaro un gran admirador dels bodegons d´en Xisco Avilés.
El muntatge el trobo força ben fet, Lluís. No és una qüestió tècnica sinó de concepte. A primer cop d'ull he trobat que les proporcions entre els objectes (got i peu de rei) eren poc creïbles. Després, veient que el got 'mesura' només 85 mm...
Lluis Surralles
21/07/2018, 19:50
Viejo zorro. Com es nota que ets un gat vell en aixó de la fotografia. Ei, perdona lo de vell. Si aixó ho has vist no em vull ni imaginar quan en pugi una que es diu "Micro drink" en la que hi ha un "palmer" i una copa de vi. La copa quasi no es veu.
Narcis Arpi
22/07/2018, 16:04
M'agrada més la de color. Com passa amb l'horitzó no m'agrada que el fons caigui.
Lluis Surralles
22/07/2018, 16:22
Si Narcís, tens raó. Ho havia vist i ja ho he arreglat. Gràcies.
Bep Taltavull
23/07/2018, 10:53
Espectacular execució d'una ideia molt bona. En aquest cas m'encanta la de color. EscarapelaFF 40x
Aquesta taca sobre el fons a l'esquerra de l'horitzó de l'escuma em molesta bastant
PD: A aquest tipus de fotografia amb missatge li diuen " Poesia visual"
Francisco Aviles
23/07/2018, 16:31
Moltes gracies, LLuis
Es un honor per mi
La foto es una fantastica idea, m´agrada més la de color
Pepe Peñafiel
24/07/2018, 08:51
Me quedo también con la versión en color.
Esta serie es realmente muy buena Lluis. Felicidades
Raul Sintes
24/07/2018, 16:23
M'agrada molt la idea Lluis, continúa que vas per bon camí!!