PDA

Ver la versión completa : Inflorescència Fonoll

Jaume Franch
19/07/2018, 19:57
Foeniculum vulgare

Segueixo fent probes de macrofotografia.

10254

Apilament de 4 fotos
Nikon D750 - Micro Nikkor 105mm
f/32 - 1s. - ISO 100

Narcis Arpi
19/07/2018, 22:00
M'agrada. Aquest fons la fa més impactant.

Tito Felix
20/07/2018, 08:33
Els teus macros impresionan Jaume!!!

Lafebre
20/07/2018, 12:45
Ja no sé que dir dels teus macros, Jaume. La flor és realment molt bonica (i això que segons dius que és una 'vulgare', que si no... :cool:) i estic d'acord amb en Narcís que aquest fons la fa més impactant. Magnífica edició. Una pregunta per a no experts en macro: El lleuger desenfoc del primer pla és intencionat o és quelcom a millorar?. Molt bona foto, Jaume.

Lluis Surralles
20/07/2018, 15:42
Certament que es tracta d´una bona foto. No és fàcol comtrolar els macros i tu ho fas molt bé. Potser m´hi falta una mica de color a les flors i, sobre tot, als tronquets interiors

Jaume Franch
20/07/2018, 17:05
...Una pregunta per a no experts en macro: El lleuger desenfoc del primer pla és intencionat o és quelcom a millorar?. Molt bona foto, Jaume.

És un fall de càlcul meu.
Aquesta vegada no vaig calcular be el límit anterior a enfocar. Amb un parell més de plànols a aquest nivell, TOT hagués quedat enfocat.
Crec que amb aquest error, acabo de consolidar la meva tècnica personal de macrofotografia per apilament, emprant uns paràmetres concrets: un objectiu determinat, l'ús del LiveView per precisar l'enfocament i del enfocament puntual en diversos llocs de la imatge.

Un altre inflorescència feta amb 9 fotos.
10258

Jaume Franch
20/07/2018, 17:13
... Potser m´hi falta una mica de color a les flors i, sobre tot, als tronquets interiors

Lluís, em sembla que el que demanes no hi és.
Déixe'm que et pòsi aquesta referència:

10259

Lafebre
21/07/2018, 13:20
És un fall de càlcul meu.
Aquesta vegada no vaig calcular be el límit anterior a enfocar. Amb un parell més de plànols a aquest nivell, TOT hagués quedat enfocat.
Crec que amb aquest error, acabo de consolidar la meva tècnica personal de macrofotografia per apilament, emprant uns paràmetres concrets: un objectiu determinat, l'ús del LiveView per precisar l'enfocament i del enfocament puntual en diversos llocs de la imatge.

Un altre inflorescència feta amb 9 fotos.
10258
Oestres, Jaume, quina explicació i quin domini del tema!. No tinc cap dubte que seguirem gaudint d'unes macros encara més excepcionals. Gràcies per la resposta. :very_drunk:

Cisco Dura
21/07/2018, 16:52
Fas uns macros fantàstics, amb una edició i tècnica de dalt de tot.

Jaume Franch
21/07/2018, 17:27
Gràcies companys!.
Com diu en Xiscu, us seguiré donant la vara amb els macros.

Pepe Peñafiel
24/07/2018, 08:47
Gràcies companys!.
Com diu en Xiscu, us seguiré donant la vara amb els macros.
Sigue.....sigue...
Una pasada

Raul Sintes
24/07/2018, 16:19
Aquesta última inflorescència fete amb 9 fotos t'ha quedat de cine!!

Joan A. Gomila
24/07/2018, 19:15
Com que has penjat la foto en aquest apartat i no al de Flora i Fauna, don per fet que el que busques és una crítica constructiva de com millorar la foto, però com que arribo tard, en Vicenç ja t'ha comentat lo del desenfoc de la zona de davant (per mi és l'única cosa que hi veig a millorar), per tant només em queda dir que esper veure'n més de macros teus, seguix, Jaume!!!