PDA

Ver la versión completa : Sidecar



Jaume Franch
13/07/2018, 23:36
Fototeca personal 2010

10238

Nikon D300 - f/6,3 - 1/160 - ISO 200 - Escombrat original discret, realçat amb Desenfoc de moviment.

Pepe Peñafiel
14/07/2018, 11:08
Buena Jaume y la explicación completisima. Curiosos personajes y preciosa moto.

Lafebre
15/07/2018, 10:53
Ha,ha, bona, Jaume!. Magrada molt. I m'agradaria igual encara que no estigués 'potenciada' amb l'efecte de moviment. Coincideixo amb en Pepe, els personatges i la moto són els protagonistes.

Jaume Franch
15/07/2018, 19:16
Ha,ha, bona, Jaume!. Magrada molt. I m'agradaria igual encara que no estigués 'potenciada' amb l'efecte de moviment. Coincideixo amb en Pepe, els personatges i la moto són els protagonistes.

No va estar feta amb aquesta intenció i per això he tingut dubtes sobre si la pujava o no. Però, al menys ha servit per treure a comentar el plugin del "Desenfocament en moviment" del Photoshop.

Elisabet Marti
17/07/2018, 16:05
Pepe.... explicación completisima?!? Ahi es dónde se ve el nivel de cada uno :-)
Yo no creo que entienda el comentario....

Jaume amb "Escombrat original discret" que vols dir, que no vas fer escombrat i has creat l'efecte de moviment amb PS?
Els personatges i el sidecar estan molt bé, però en la meva opció el fet que el fons sigui horitzontal perd una mica "la gràcia" doncs no s'aprecia el desenfocat per moviment.

Jaume Franch
17/07/2018, 18:57
Pepe.... explicación completisima?!? Ahi es dónde se ve el nivel de cada uno :-)
Yo no creo que entienda el comentario....

Jaume amb "Escombrat original discret" que vols dir, que no vas fer escombrat i has creat l'efecte de moviment amb PS?
Els personatges i el sidecar estan molt bé, però en la meva opció el fet que el fons sigui horitzontal perd una mica "la gràcia" doncs no s'aprecia el desenfocat per moviment.

Sí, Bet. Quan vaig fer la foto no pretenía, com explico, fer un escombrat. Va sortir sol, però molt pobre. Per tant, hi vaig afegir l'efecte de Desenfocament en Moviment" del Photoshop per accentuar-ho. Per això comento al pujar la foto que, explicar el retoc que he fet destapa aquest efecte que potser alguns encara no coneixíeu.
Certament, la valla amb línies horitzontals no ajuden gens a aconsegur aquest efecte.

En altres paraules, aquesta foto del Mes està pujada amb calçador.

Joan A. Gomila
24/07/2018, 18:52
En aquest cas concret, tant si l'escombrat era intencionat o no com si s'ha augmentat amb l'edició digital, per jo no te tanta importancia com l'estampa que formen els dos personatges. Bona, foto, Jaume i ben vista!!!