PDA

Ver la versión completa : foscor

Antonia Sanchez
01/07/2018, 19:40
Menorca ... atrapa

La Menorca geològica fosca

10211

Jaume Franch
01/07/2018, 21:16
La foto, impecable.
El testimoni geològic, inqüestionable.
Fotogràficament, per dir algo, m'hi falta l'element discordant. Una planteta, flor, animalet, persona...

Carlos Silvestre
02/07/2018, 15:22
Est, como fotografía no acaba de transmitirme nada especial. Buena técnica y testimonio geológico, eso sí.

Lafebre
02/07/2018, 18:52
Comparteixo el comentari d'en Jaume.

Francisco Aviles
03/07/2018, 15:24
Com Tecnica y cientifica, be.. Tonia

Elisabet Marti
04/07/2018, 21:28
Per jo té molt de mèrit els colors aconseguits, donat els foscos i ocres de les roques. A mi em costen força aquestes fotos....

També m’hi falta algun element adddicional, si ens basem en el punt de vista estètic.

Narcis Arpi
05/07/2018, 13:49
Com que no conec el territori, ignoro si s'hauria pogut ensenyar el mateix amb una fotografia amb més profunditat, que resoldria el que es comenta de falta d'un element discordant. Crec que segons fos aquest element, es perdría l'interès en alló que vol mostrar l'autora.

Jaume Franch
05/07/2018, 17:09
Com que no conec el territori, ignoro si s'hauria pogut ensenyar el mateix amb una fotografia amb més profunditat, que resoldria el que es comenta de falta d'un element discordant. Crec que segons fos aquest element, es perdría l'interès en alló que vol mostrar l'autora.

Crec que tens raó. Però com que la foto l'ha pujat apartat de crítica, no es pot desconsiderar aquest element complanetari.

Lluis Surralles
06/07/2018, 11:44
Certament que es tracta d´una foto impecable de ejecució. Perfecte, per al meu gust, l´enquadrament i el color. Certament que, com a fotografia artística i faltaria quelcom, com per ejemple un bon primer terme. Pero penso que la fotgrafia també té que esser aixó: reproduir la realitat. i, de vegades, ens deixem portar massa per la vessant artística i moltes mes, com és el meu cas, per la vessant concursistica, i aixó vull intentar, mica en mica, deixar-ho de costat. No sé si ho aconseguiré. Antonia, per a mi és una molt bona foto. Felicitats.

Pepe Peñafiel
07/07/2018, 08:44
Buen testimonio. Me suelen atrapar estas escenas pero luego en la imagen me acaba de faltar algo.

Antonia Sanchez
13/07/2018, 19:01
OK a tots els comentaris. Queda clar que no es una foto artística :)
De tota manera, aquesta foto la vaig fer per un concurs de geologia de Menorca, i em van encantar els colors de la Menorca "fosca" (no vaig pensar en l'element "estètic" sino en l'element "realitat tal qual").
Les vostres aportacions són molt d'agraïr, per que em permeten veure les fotografies des de diferents vessants.
Gràcies a tots, com sempre.