PDA

Ver la versión completa : Estructura

Carlos
01/04/2011, 18:06
Otra de la salida con el curso...

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=53388 &g2_serialNumber=1

imported_admin
01/04/2011, 20:06
Técnicamente la veo muy bien. Lo que más valoro es haber conseguido esa profundidad de campo.
Quizás le falte un pelín de contraste y saturación del cielo. Dándole un poco de dramatismo, HDR, etc, quizás pueda quedar muy chula.

XaviMarques
02/04/2011, 12:59
Esta me gusta mucho!!! pero lo dicho un poco de contraste me parece que la mejorara, por lo demas perfecta :)

VLafebre
03/04/2011, 16:33
La foto en si mateixa no em diu gaire cosa (ho sento), però la part tècnica està molt bé, a banda dels petits retocs que ja t'han comentat els altres companys abans. Es nota que el curs que estas fent no només l'estàs aprofitant sinó que "vas a por nota". Enhorabona, Carlos.

CarlosSilvestre
04/04/2011, 12:41
Bien Carlos, muy bien. Excelente composición y control de las zonas de iluminación y sombras. Sigue, sigue...

Carlos
05/04/2011, 12:40
La foto en si mateixa no em diu gaire cosa (ho sento), però la part tècnica està molt bé, a banda dels petits retocs que ja t'han comentat els altres companys abans. Es nota que el curs que estas fent no només l'estàs aprofitant sinó que "vas a por nota". Enhorabona, Carlos.

Hola Vicenç!

A mi tampoc em diu res però és el que ens feien fotografiar de la manera que vulguessim i tenint en compte tot el que esteim donant al curs :)

Aquest curs és el bàsic i ja estic preapuntat al mig :)

A l'hora estic empollant el llibre del Mellado i esperant el curset avançat de photoshop que també el faré...

Igual quant ho tenc tot fet després estic la tira a fer una foto perque jo sóc aixins ;D ;D ;D ;D però ara per ara em fa ganes :)

Carlos
05/04/2011, 12:43
Bien Carlos, muy bien. Excelente composición* y control de las zonas de iluminación y sombras. Sigue, sigue...

En ello estoy jejeje :)

Veremos como acaba la cosa...

CarlosSilvestre
05/04/2011, 15:22
Bien Carlos, muy bien. Excelente composición* y control de las zonas de iluminación y sombras. Sigue, sigue...

En ello estoy jejeje :)

Bien acaba lo que bien empieza, o....¿era al revés? ;)

Veremos como acaba la cosa...

Carlos
05/04/2011, 16:32
Jajajajaja serás.... ;D ;D