PDA

Ver la versión completa : Son Xoriguer

joangomila
08/04/2011, 14:07
Tenia fetes unes fotos amb es filtre ND de Son Xoriguer que no m'acabaven de convencer. Les he acoplades amb l'opció fotomerge, retallat i alguns retocs més.
A jo el resultat no em desagrada. El desenfoc de la zona del far i la mar moguda per l'aplicació del filtre ND li dona un cert semblant a una pintura. De fet aquesta foto el que no té és nitidesa* ;D ;D ;D
Voltros que en pensau?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=53488 &g2_serialNumber=2

PepePenafiel
09/04/2011, 07:03
Joan por mi parte debo decirte que la foto no me gusta. Está fuera de foco todo y por tanto no me convence.
Lo digo con la sinceridad que me otorga el ser compañero de fatigas tuyo porque me pasó EXACTAMENTE lo mismo en mi primera salida con el ND400.
Lo he solucionado ( bueno estoy solucionándolo) con enfoque manual SIN el filtro y posteriormente colocar con sumo cuidado el filtro.
Creo es una localización bonita para esa imagen que buscas así que ya sabes...¡¡¡a volveeeer!!!!. ( bueno yo es lo que hice igual es la única que te salió desenfocada y no tienes que repetir como yo).

CarlosSilvestre
09/04/2011, 14:46
Manejando el filtro ND sufrí muchas decepciones hasta que decidí enfocar primero sin el filtro y hacer la foto con él después. Si no lo hago así las fotos me salen, como esta, desenfocadas. También es aconsejable quitar el estabilizador de imagen si lo tenías puesto.

VLafebre
09/04/2011, 16:29
Trobo que és una vertadera llàstima que una foto que té un enquadrament molt correcte i que en termes de color, tant en el cel com a l'aigua, estigui tant encertada, doncs això.... que estigui desenfocada. Tal com diria en Jaume "hay que volver al lugar del crimen". La foto s'ho mereix.

imported_admin
09/04/2011, 23:28
Al marge dels altres comentaris, crec que hauries de pujar la foto amb una major grandària.

miqueltribo
11/04/2011, 00:49
Si la composición te gusta y que creo vale, deberías tratar de volver a intentarlo para introducirte en la práctica del ND, pienso que este filtro y el Polarizador para paisaje ayudan bastante.

joangomila
11/04/2011, 07:28
Totalment d'acord amb els vostres comentaris. De fet, aquesta foto m'ha fet apendre que amb el filtre ND, quan el moviment de la mar fa que el primer clar no quedi nítid, és necessari que la imatge que queda en segon plà quedi enfocada.
Ja tenc excusa per a tornar-hi.