PDA

Ver la versión completa : Conectat



Elisabet Marti
09/05/2018, 17:00
Hola

Donat que se m'han escapat les dues últimes convocatòries de fotos del mes, aviam si almenys aprofito per penjar-ne una a aquest més de maig.
Ja sé que les fotos de grafitis en BN perden una mica de sentit, però aquesta l'he processat així per dues raons. La primera és que el graffiti originalment ja era en color negre i gris plata. La segona és l'efecte camaleó, que en color perdria gràcia, per raons òbvies.
El processat no mata gaire, però ja sabeu que no és el meu fort.


10038

Alfredo
09/05/2018, 18:02
A mi me gusta, aunque ¿puede ser que este un pelín desenfocada?

Elisabet Marti
09/05/2018, 20:37
Puede ser. Lo que tiene es mucho ruido.

Jaume Franch
10/05/2018, 10:35
Em sap greu no veure aquesta obvietat a la que fas referència.

Lafebre
10/05/2018, 19:26
Del processat no diré res. Bet, encara no he sigut capaç de trobar el que té, aquesta foto, però no em desagrada com a concepte. L'enquadrament és valent. Me la seguiré mirant.

Elisabet Marti
10/05/2018, 20:43
Em sap greu no veure aquesta obvietat a la que fas referència.

La idea és que la vista vagi al grafiti i després trobi al noi i més tard el que fa ( mirar el
Mòvil). Normalment dirigim la mirada abans a les persones de la imatge, i mès sent en primer plà. SI l’hagués fet a color la pell del nano resaltaria massa i es perdria aquest efecte d’intentar dirigir la visió a on m’interessa primer.
Pero Jaume tu potser t’has fixat en el nano abans que res i la meva teoria falla :-)

Elisabet Marti
10/05/2018, 20:48
Del processat no diré res. Bet, encara no he sigut capaç de trobar el que té, aquesta foto, però no em desagrada com a concepte. L'enquadrament és valent. Me la seguiré mirant.

Doncs ja hem dono per satisfeta si amb la imatge aconsegueixo que te la
Miris força estona :-D

( em recorda el xiste del Eugenio... “me gusta jugar al poker y perder :-D )

Narcis Arpi
12/05/2018, 14:14
Bet, jo tambè m'he mirat primer el noi i el grafit m'ha semblat secundari.

Elisabet Marti
12/05/2018, 14:53
Gracies Narcis... potser encara l’he de tallar més doncs :-)))