Ver la versión completa : Elegancia
Carlos Permuy
10/04/2018, 14:23
De mi último viaje.
ISO 2.000
55mm f1.8
1/50
9912
Elisabet Marti
10/04/2018, 15:33
Carlos
M’agrada moltíssim. Està treta d’ina peli de cine negre, sembla que estigui en Bogart conduint. :-)
El fet que els ulls estiguin en ombra li dona un plus.
Per mi, un 10.
Carlos Permuy
10/04/2018, 15:35
El bogart (el conductor) també el tenc jejejeje
Ja pujaré la foto perque té tela :)
Aquí vaig forçar un BN contrastat amb gra i vinyetejat i vaig possar una capa d'il.luminació suau a sa cara i a sa part superior dreta des cotxo, utilitzant una tècnica similar a la que es feia quant es revelava carret. Es com aplicar llums d'estudi però a posteriori (amb es Lightroom que crec que no agrada molt en es altres foreros jeje).
Francisco Aviles
10/04/2018, 16:20
Molt boan , Carlos
M´agrada molt tal com esta
Jaume Franch
10/04/2018, 16:20
... (amb es Lightroom que crec que no agrada molt en es altres foreros jeje).
Carlos P., no has entès el que expliquem respecte els foreros i el Lr .
La foto: pel meu gust, m'hi sobra tant de negre sense textura.
Però si així vols la foto, perfecte.
Carlos Permuy
10/04/2018, 16:31
He intentat recrear una fotografia des anys 30 amb molt de iso i una lent sense recubriment a s'òptica. Crec que m'ha quedat bastant similar. Enb aquella època gràcies si sortia aixines es vespre i sense flash jeje.
En quant a LR no sé que expliqueu, simplement vaig llegir que no hi ha hagut molt d'interés (que em sembla molt bé, cuidado). Per jo és una eina esencial. Podria prescindir des PS i CR però no des LR.
Bep Taltavull
10/04/2018, 19:57
He intentat recrear una fotografia des anys 30 amb molt de iso i una lent sense recubriment a s'òptica. Crec que m'ha quedat bastant similar. Enb aquella època gràcies si sortia aixines es vespre i sense flash jeje.
En quant a LR no sé que expliqueu, simplement vaig llegir que no hi ha hagut molt d'interés (que em sembla molt bé, cuidado). Per jo és una eina esencial. Podria prescindir des PS i CR però no des LR.
De les que has penjat darrerament es la que més m'agrada, fins i tot amb els negres que comenta en Jaume. M'agrada la composició i
el tractament així com l'actitud de la model, però el fet de no veure un punt d'enfoc clar, per jo la penalitza moltíssim.
Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
Carlos Silvestre
11/04/2018, 15:35
Creo que la idea general de la foto es buena, muy buena. Pienso que podría mejorar eliminando el elemento de luz superior derecho que distrae un tanto y dando más contraste a la cara. Pero, vaya, es una foto sugerente.
Narcis Arpi
11/04/2018, 17:12
A mi també m'agrada molt la composició i el resultat de la mateixa entenc que es el buscat pel tractament que expliques has fet.
Estic d'acord amb en Bep en el comentari sobre l'enfoc.
Carlos Permuy
12/04/2018, 00:15
Creo que la idea general de la foto es buena, muy buena. Pienso que podría mejorar eliminando el elemento de luz superior derecho que distrae un tanto y dando más contraste a la cara. Pero, vaya, es una foto sugerente.
Estoy de acuerdo con la luz superior derecha, se me había pasado completamente. Gracias Carlos.
Con el resto de los comentarios respecto al enfoque, no lo estoy tanto :)
Lluis Surralles
13/04/2018, 19:29
Una bona foto de la comedia negra americana ( Casablanca, El tercer hombre i d´altres molt bones pelicules de l´època) pero, en contra de l´opinió dels companys, a mi m´hi falta llum i brillantor a la mirada.
Pepe Peñafiel
15/04/2018, 08:12
Es una foto que me gusta y mucho, quizá el haber conseguido algo de información visual en la zona de ojos para arriba porque me deja un poco con las ganas de seguir viendo el resto de ese rostro tan sugerente.
Raul Sintes
15/04/2018, 17:44
Desprès de haver vist tots els comentaris, (amb alguns d'ells hi estic d'acord). Vull valorar el moment precis que has capturat amb la càmera. Molt bona.
Arribo molt tard a aquest fil, ho sé. Però vull dir la meva. En Carlos, en la seva exposició de la foto, deixa ben palès quina era la seva intenció a l'hora de fer el tractament de la imatge per aconseguir un resultat concret. Davant aquest fet, només em queda dir que la foto m'agrada tal qual està. Un parell de petits apunts, però. Un d'ells ja comentat pel Carlos S., respecte la llum superior dreta. El segon apunt és que la llum de la finestra de l'altre lateral del cotxe la trobo amb massa força respecte la llum de la cara i distreu una mica la vista. No dic d'enfosquir-la fins el negre sinó de baixar-li lluminositat. Felicitats per la foto, Carlos.